Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@11:54:09 GMT

شرح احادیث اصول کافی در رادیو معارف

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۶۵۶۰

شرح احادیث اصول کافی در رادیو معارف

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در طول حیات شیعه، کتاب‌های متعددی نوشته شده که در آن روایات موثق جمع‌آوری شده است، اما کتاب اصول کافی جایگاه دیگری دارد و می‌توان گفت معتبرترین کتاب در این زمینه است. این کتاب که از کتب چهارگانه شیعه است به دست محمد بن یعقوب کلینی نوشته و جمع‌آوری شده است.
به همین دلیل برنامه «جرعه» که با هدف شرح احادیث این کتاب ارزشمند طراحی و تولید شده است، ۱۳ آذرماه به شرح حدیث ۵۵۰ از کتاب اصول کافی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام غفرانی در این برنامه به تفسیر آیات مربوط به امامت خواهد پرداخت و لزوم معرفی ائمه(ع) به‌عنوان رسول هدایت را بازگو می‌کند.
برنامه «جرعه» به همت گروه معارف،‌ قرآن و اهل بیت(ع) طراحی و تولید می‌شود که محمدحسین آزما تهیه و سردبیری آن را برعهده دارد.
این برنامه یکشنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۸:۵۰ از رادیو معارف به روی آنتن می‌رود.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: شرح احادیث اصول کافی رادیو معارف ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، صادق ستاری فرد افزود: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، برای تحقق این مهم محتوا و کتاب‌های درسی کافی نیست لذا آموزش و مهارت آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم. 
او با بیان اینکه برای سیر تحول در نظام آموزشی کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتوای مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، افزود: برنامه‌های مختلف در بخش‌های توانمندسازی معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم برای تحقق این موضوع را هدف‌گذاری کرده‌ایم.
ستاری فرد گفت: مدرسه اتاق عملیات برای تحقق ساحت‌های ٦ گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز می‌توانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • برنامه «سرزمین من» از رادیو فرهنگ
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد