Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در نشست ماهانه شورای قضایی استان با محور شورای اطلاع رسانی و اقتصاد مقاومتی امروز در سالن اجتماعات دادگستری استان تشکیل شد گفت: بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی ثبت اسناد و املاک استان، از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲۶ میلیارد تومان مطالبات بانکی وصول شد و به بیت المال بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:متخلفان پرونده‌های کالا و خدمات، بهداشتی و قاچاق کالا و ارز در مجموع، ۱۸۵ میلیارد تومان جریمه شده اند.
این مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای رونق چرخه تولید استان گفت: در بازدید‌هایی که با تولید کنندگان داشتیم مهم‌ترین مشکل در بخش تولید قرارداد‌های بانکی است.
هادی هاشمیان افزود: مقرر شد هیئتی متشکل از دادستان مرکز استان، مدیر کل بازرسی، تعزیرات حکومتی و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، قرارداد‌های تسهیلات بانکی در استان را بررسی و برای جلوگیری از تخلف‌های بانکی چاره اندیشی کنند.
وی گفت: از سرمایه گذاران و تولید کنندگان دعوت می‌کنیم هر جایی از فرایند تولید و سرمایه گذاری دچار مشکل شدند و یا شکایتی از کسانی که در مسیر تولید استان سنگ اندازی می‌کنند دارند به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در دادگستری کل استان گلستان مراجعه کنند.
رئیس کل دادگستری استان گفت: با وجود افزایش ورودی پرونده به محاکم استان، قضات، از، ۲۲ درصد از امار پرونده‌های مسن استان کاستند.
انتهای پیام/م   ۱۸۵ میلیاردی متخلفان و گرانفروشان جریمه شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل