Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت هندبال آذربایجان غربی گفت: فرزاد امانی و امیرحسین فرضیایی ۲ بازیکن استان به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شاهین کهنمویی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به دعوت دو بازیکن از استان به اردوی تیم ملی، اظهار داشت: اردوی تیم ملی هندبال ساحلی ایران با سرمربیگری سید حسن افتخاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان این که امانی سابقا عضو تیم ملی بوده، خاطر نشان کرد: این اردو از نهم تا سیزدهم آذرماه سال ۹۷ با حضور ۲۱ بازیکن به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی، با اشاره به این که تیم ملی هندبال ساحلی ایران از هم اکنون خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا آماده می کند، افزود: در این اردو ورزشکارانی از استان های اصفهان، کیش، یزد، مازندران، هرمزگان، بوشهر و آذربایجان غربی حضور دارند.

رئیس هیئت هندبال آذربایجان غربی، با تشریح آخرین وضعیت هندبال آذربایجان غربی، افزود: از تیر ماه سال ۹۷ دوره جدید مدیریت هیئت هندبال استان آغاز شده و در این مدت هیئت هندبال فعالیتش را جدی‌تر از گذشته شروع کرده است.

کهنمویی، تأکید کرد: هیئت هندبال در بخش آموزش نیز فعالیت دارد و برای آقایان و بانوان دوره‌های آموزش مربی‌گری در شهرستان سلماس و آموزش داوری در ارومیه برگزار می‌کند و آموزش‌های لازم برای بانوان نیز در تمام رده‌های سنی با کمک آموزش‌ و پرورش در شهرهای ارومیه، محمدیار، نقده، سلماس، بوکان و مهاباد برگزار می‌ شود.

وی، ابراز داشت: مشکل اصلی هندبال کمبود بودجه و بازیکن در این رشته است زیرا هندبال با اینکه رشته‌ ای پرهیجان است اما علاقمند کم دارد و تنها رشته‌ ای که در این استان هیچ هزینه و شهریه‌ ای دریافت نمی‌ کند و حتی خود برای علاقه‌ مندان هزینه نیز می‌کند هندبال است تا علاقه‌ مندان بتوانند در هندبال و سطح حرفه‌ ای در مسابقات شرکت کنند.

وی، اضافه کرد: به دلیل ظرفیت داشتن و وضعیت فیزیکی افراد این استان، ارومیه میتواند در هندبال و حتی سایر رشته‌ های توپی مانند والیبال و بسکتبال نتایج خوبی داشته باشد و امروزه در تیم ملی هندبال ساحلی افرادی همچون فرزاد امانی با قدبالای دو متر را داریم که به مسابقات جهانی روسیه نیز اعزام شده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال