Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در دیدار معاون وزیر کشور با وی، اظهار داشت: از اینکه چهره دانشگاهی برای استان و شهر تبریز انتخاب شده برای جامعه دانشگاهی کشور اقدام مبارکی است و باید از این فرصت استفاده کرد.
وی افزود: امیدوارم استاندار جدید بتوانند برای این استان نجیب و علاقمند به نظام مایه خیر و برکت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: مردم آذربایجان علاقمند به نظام هستند و همیشه در مقاطع مختلف با پشتیبانی از نظام موجب ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب شدند.
وی با بیان اینکه مسوولان برای رفع مشکلات جامعه بیشتر تلاش کنند، یادآور شد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید سعی شود آنها را با همدلی و همکاری رفع کرد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نیز با ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تبریز و آذربایجان شرقی از جایگاه بالای تاریخی برخوردار است.
حسین ذوالفقاری اظهار داشت: آذربایجان شرقی در تمام حوزه ها دارای اهمیت بوده و نقش آفرینی کرده است، ولایت مداری و انقلابی گری مردم این استان مثال زدنی است.
به گزارش ایرنا معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور صبح امروز برای معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی وارد تبریز شد و پیش از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با حضور در مزار شهدا و نثار فاتحه و گل به مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس در وادی رحمت تبریز ادای احترام کرد.
محمدرضا پورمحمدی رییس سابق دانشگاه تبریز با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار آذربایجان شرقی منصوب شده است.
3093/6120
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان شرقی پورمحمدی جامعه وزیر کشور هشت سال دفاع مقدس منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان استان با بیان اینکه برای تحقق شعار سال «جهش تولید بامشارکت مردم» باید به جوانان اعتماد کنیم گفت: همانطور که در زمان جنگ تحمیلی به جوانان اعتماد کردیم و امروز دستاورد آن را در حوزه نظامی و دفاعی می‌بینیمگ باید در بخش اقتصاد دانش بنیان هم از جوانان بنحو احسن استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: آنچه که امروز همه ما درک می‌کنیم، این است که اگر پای یک کاری مانند اقتصاد، فرهنگ و سایر حوزه‌ها بایستیم و علم و دانش روز را مد نظر قرار دهیم، رشد و توسعه و پیروزی ما قطعی خواهد بود.

وی اظهار داشت: ما کشوری بودیم که زمانی در جنگ تحمیلی از لیبی موشک می‌گرفتیم تا در مقابل موشک باران عراق از ملت دفاع کنیم، یک روزی تصمیم گرفته می‌شود با دانش روز و با حساب باز کردن روی جوانان با کار جهادی وجهشی کشور را خود کفا و بی نیاز کننم تا عزت دنیا شود.

استاندار اذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز هم همان روز است، اگر پای یک کاری بایستیم و با علم روز به جوانان اعتماد کنیم، یقینا دنیا را شگفت زده می‌کنیم، امروز به عزتی و عظمتی رسیده ایم و مصداق ایران قوی را می‌بینیم، چون دشمن مقابل توانمندی‌های ایران شوکه شده است.

وی توجه به علم و دانش، کار صحیح و برنامه ریزی شده در بخش نظامی را ضامن استقلال نظامی کشور در دنیا برشمرد و گفت: در حوزه اقتصاد هم می‌توانیم اینگونه عمل کنیم، ما در عرصه اقتصاد هم به این فرهنگ دانش پایه نیاز داریم تا با اعتماد به جوانان به نتیجه برسیم.

رحمتی اظهار کرد: باید وارد نقشه راه شویم و میزان استفاده از شرکت‌های دانش بنیان را بسنجیم، اولین نکته اینکه همه دستگاه‌های متولی در رشد و اقتصاد باید با شرکت‌های دانش بنیان هم افزایی داشته و از ظرفیت‌های آنان بویژه جوانان استفاده کنند تا جهش تولید با مشارکت مردم عملی شود.

وی ادامه داد: رشد استان در بخش شرکت‌های دانش بنیان بسیار خوب بوده، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل باید تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است