Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا ازفارس، انیمیشن «چشم‌انداز خالی»  ساخته علی زارع‌قنات‌نوی جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره Canada Shorts را از آن خود کرد. این جشنواره جزء صد فستیوال برتر دنیا و دارای نشان IMDB QUALYFING  می باشد که  با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای درخشان سینما همه ساله در شهر  سنت جان، ایالت نیوبرانزویک، کانادا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انیمیشن «چشم انداز خالی» به نویسندگی و کارگردانی علی زارع قنات نوی طی دو سال و نیم تهیه شده است و به چشم انتظاری های مادری می پردازد که پسرش در جنگ است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن ایران جنگ کانادا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی با النصر در دیدار برابر الخلیج، پیامی برای هواداران تیمش داشت.

به گزارش ایسنا، النصر در ادامه هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

رونالدو بعد از بازی پیامی کوتاه را منتشر کرد و نوشت: از پیروزی خوشحالم. باید این راه را ادامه دهیم.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد. رونالدو در فصل جاری هم عملکرد بسیار خوبی در النصر داشته است و با زدن ۲۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. نفر دوم در جدول بهترین گلزنان عبدالرزاق حمدالله است که ۲۲ گل به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو به‌راحتی عنوان آقای گلی را به دست آورد.

النصر با بردن الخلیج جایگاه دومش را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ حرفه‌ای عربستان تنها پنج هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می‌رسد الهلال قهرمانی خود را در یکی - دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد