Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@07:51:27 GMT

غار نوردي و کوير نوردي همکاران استان يزد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۶۹۸۱

غار نوردي و کوير نوردي همکاران استان يزد

خبرگزاري آريا - همکاران ستاد و شعب تحت پوشش مديريت استان يزد در راستاي سلامت جسم و هم دلي بيشتر در تاريخ 25‏/8‏/97 با حضور 26 نفر از همکاران به همراه خانواده از غار نباتي استان بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، غار نباتي يکي از غارهاي زيبا و از جاذبه هاي استان به شمار مي رود که در فاصله حدود 30 کيلومتري جنوب غرب استان در ندوشن واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پديده اي طبيعي شگرف و جذاب که با دارا بودن ستون هاي زيبا، فضاي جالب و بديعي پديد آورده و به گفته کارشناسان هنوز غار نباتي استان، فعال و آثار غارزايي در آن مشاهده مي شود.
‏همچنين همکاران اين استان در برنامه ديگري در تاريخ 9‏/9‏/97 به همراه خانواده پس از عزيمت به بافق به کويرنوردي پرداختند. اين برنامه با حضور 66 نفر انجام شد و از ساعت 7 صبح آغاز و تا ساعت 7 شب به پايان رسيد.
شايان ذکر اينکه بافق در قسمت جنوب شرقي استان يزد در فاصله 100 کيلومتري از مرکز استان واقع شده است و با توجه به ارتفاع کوير آن که حدود 1000 متر از سطح دريا مي باشد جزء زيباترين کوير استان و دنيا مي باشد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، این زلزله‌ها به فاصله نیم ساعت از یکدیگر رخ داد و ساختمان‌های تایپه مرکز تایوان را لرزاند.

اولین زلزله ۶.۱ ریشتر قدرت داشت و در ۲۴.۹ کیلومتری عمق زمین و در نزدیکی ساحل «هوالین» در شرق تایوان رخ داد. زلزله دوم نیز ۵.۸ ریشتری و در نزدیکی همان محل و در عمیق ۱۸.۹ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

هنوز از خسارت های احتمالی جانی و مالی این زمین لرزه ها هیچ گزارشی ارایه نشده است.

اوایل ماه جاری میلادی (آوریل) زلزله‌ای ۷.۲ ریشتری تایوان را لرزاند و جان دستکم ۱۷ نفر را گرفت. پس از آن بیش از یک هزار پس‌لرزه ثبت شده است.

زلزله ۶.۴ ریشتری سال ۲۰۱۶ در تایوان جان بیش از ۱۰۰ نفر را گرفت. همچنین در سال ۱۹۹۹ بیش از ۲ هزار نفر در تایوان بر اثر وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • قلعه خواجه لرزید
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • زبان مار، دره‌ای عظیم در دل کویر لوت
  • چالوس دوبار لرزید
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری