Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:15:07 GMT

شاگردان جرارد به صدر جدول لیگ اسکاتلند رسیدند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۷۰۲۲

شاگردان جرارد به صدر جدول لیگ اسکاتلند رسیدند

استیون جرارد، سرمربی رنجرز و کاپیتان سابق لیورپول توانست تیمش را با پیروزی دشوار روز گذشته به صدر جدول اسکاتلند برساند.

به گزارش "ورزش سه"، یک گل آفساید از آلفردو مورلوس، چندین سیو عالی از آلان مک گرگور و سپری کردن لحظاتی دشوار باعث شد تا سرانجام شاگردان جرارد، طعم صدرنشینی در لیگ اسکاتلند را بچشند. آنها در حالی که در طول بازی 10 نفره شده بودند، توانستند 2-1 تاین کستل پارک را شکست داده و از فرصت طلایی حضور سلتیک در فینال جام بتفرد استفاده کنند و به صدر جدول لیگ دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ماموریت سپرده شده به جرارد، بازگرداندن این تیم به روزهای خوبش بود، روزهایی که برای یادآوری آن باید به مدت‌ها قبل مراجعه کرد. در فصلی که رنجرز تحت هدایت مارک واربرتن بازی می‌کرد، این تیم در اوایل فصل توانسته بود به صدر جدول برسد ولی اینکه در مقاطع پایانی در کورس باشد، به سال 2011 بازمی‌گردد و آخرین دوره ای که این تیم مدعی بود، حدود 7 سال پیش است.

 

جرارد که نسبت به دیدار مقابل ویارئال در لیگ اروپا، 4 تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد، توانست با این پیروزی ارزشمند، به صدر جدول لیگ اسکاتلند صعود کند. حال هواداران رنجرز امیدوارند که حضور او و دانش و تجربه اش، بتواند این تیم را پس از سال ها در کورس قهرمانی نگه دارد و به جام برساند.

 

گلاسکو رنجرز استیون جرارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گلاسکو رنجرز استیون جرارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ملوان انزلی و سایپای تهران به میزبانی شاگردان مهدی تارتار به مصاف هم رفتند که این بازی به وقت های اضافی کشیده شد.

در حالی که ملوانان با یک ضربه پنالتی و گلزنی محمد عمری از شاگردان مجتبی سرآسیایی پیش افتاده بودند ، اما سایپایی‌ها عملکرد خوبی ارائه کردند و برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند و در نهایت به هدف خود هم رسیدند. دو دقیقه بعد از پیش افتادن ملوان ، محمدحسین خسروی مهاجم سایپا روی پاس طاها طباطبایی توانست گل تساوی را بزند.

همین گل سبب شد تا بازی یک بر یک در طول 90 دقیقه تمام شود و مسابقه به وقت‌های اضافی برود تا تعیین برنده به تعویق بیفتد.

شادی گل جنجالی مهاجم سایپا هم در نوع خود جالب بود؛ محمدحسین خسروی پیراهن خود را بعد از باز کردن دروازه شاگردان مهدی تارتار از تن در آورد و با فریادهای بلند هم‌تیمی هایش را یکی یکی کنار می‌زد و دور ورزشگاه سیروس قایقران انزلی را می‌زد.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی