Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@04:47:36 GMT

کاهش بودجه عمرانی سال آینده

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۷۱۸۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدخدابخشی درباره آخرین خبرها از بودجه ۹۸، اظهار داشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که حقوق کارمندان در بودجه سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌یابد اما متاسفانه بودجه طرح های عمرانی قرار است ۱۱ درصد کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در این بودجه توجه ویژه‌ای به موضوع طرح‌های نیمه تمام عمرانی داشته باشد، ادامه داد: یکی از مهمترین ظرفیت‌های اشتغال و توسعه کشور، پروژه‌های عمرانی است و قطعا تخصیص اعتبار بیشتر به طرح‌های عمرانی، می‌تواند نقش بسزایی در تقویت بخش اشتغال و توسعه کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون بودجه مجلس تاکید کرد: از سوی دیگر فرآیند توسعه در تمام مناطق و استان‌های کشور متوازن و یکسان نیست و دولت باید بودجه عمرانی استانها را بر اساس درآمد سرانه استانها و شاخص‌های زیرساختی آنها در نظر گیرد.

خدابخشی ادامه داد: در صورتی که دولت در تخصیص بودجه عمرانی استانها به شاخص های زیرساختی آنان توجه کند، روند توسعه در کشور به صورت متوازن و یکسان پیش می‌رود و بسیاری از مشکلات ساختاری استانها با این رویکرد حل و فصل می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب میان ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با تلاش عوامل اداری و اجرایی منطقه و در نظر گرفتن ضوابط تشویقی در صدور مجوز خصوصاً املاک قولنامه‌ای، درآمد منطقه در سال گذشته تحقق ۱۲۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب بین ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک پروژه‌های تعریف شده برای اجرا در سال جاری را ساماندهی کمربندی حد فاصل پل سنجان تا میدان بسیج شامل عملیات جدول گذاری و پیاده رو سازی به طول ۳/۵ کیلومتر، ساماندهی بلوار شهید کاظمی کرهرودی به طول ۲/۵ کیلومتر، دیوار ساحلی محله دروازه کرهرود، دیوار ساحلی خیابان طالقانی و سایر پروژه‌های محله محور عنوان کرد.

رضایی با اشاره به موفقیت حاصل شده در اسفند ۱۴۰۲ در خصوص آزادسازی زمین خواری در محله تخت سادات کرهرود، گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام زمین‌های متعلق به شهر به مردم باز خواهد گشت.

کد خبر 747879

دیگر خبرها

  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند