Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی انگلیس به حدی اعتماد به نفس دارد که با یک اشتباه خودش را نبازد.

طرفداری- جوردن پیکفورد با قدرت گفته است که سهل انگاری او در دربی مرسی ساید، تاثیری بر نمایش‌های آینده‌اش برای اورتون نخواهد داشت.

به گزارش FFT، در حالی که همه فکر می‌کردند بازی لیورپول-اورتون با نتیجه بدون گل به پایان می‌رسد، ارسال ترنت الکساندر آرنولد با ضربه سر ویرجیل فن دایک پیش تاخته همراه شد؛ در ابتدا به نظر می‌رسید توپ راهی اوت خواهد شد ولی دروازه‌بان ملی پوش اورتون با اثر گذاری خود توپ را جلوی دیووک اوریگی انداخت تا این مهاجم کار آسانی برای باز کردن دروازه خالی حریف داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکفورد با پذیرش اشتباهش گفته است:

تا حدی اشتباه من بود؛ واقعا مقداری عجیب است. فکر کنم توپ دو بار به دیرک دروازه برخورد کرد، من تلاش کردم آن را به بیرون بفرستم و گمان می‌کنم وقتی توپ را لمس کردم، دستم به دیرک دروازه برخورد کرد. بد شانسی بود ولی من از لحاظ ذهنی قوی هستم و برای بازی چهارشنبه (مقابل نیوکاسل) آماده خواهم شد.

به نظرم این به شانس اورتون در آنفیلد بر می‌گردد. کاری جز بالا بردن دست‌هایم نمی‌توانم انجام بدهم. از نظر ذهنی قوی هستم و این مسئله برای بازی آینده تاثیری روی ما نخواهد داشت؛ تنها باید با این مسئله کنار آمد و به طرفداران اورتون ابراز تاسف کرد چون به نظرم می‌توانید پیشرفت ما به عنوان یک گروه، فرصت‌هایی که داشتیم، فوتبالی که بازی کردیم را ببینید و به نظرم نمایش مثبتی داشتیم. به هر حال این نتیجه تقصیر من است.

 

خلاصه بازی لیورپول 1-0 اورتون

پیکفورد در ادامه افزود:

تلاش خودمان را کردیم و بنابراین می‌توانیم برداشت مثبتی از این بازی داشته باشیم. گاهی گل‌های عجیبی به ثمر می‌‌رسند و یک دروازه‌بان همیشه می‌داند که اگر اشتباه و خطایی از او سر بزند، به ضررش تمام خواهد شد. متاسفانه این اتفاق امروز برای من رخ داد اما از آن عبور می‌کنم و روز چهارشنبه بهترین عملکرد ممکن را خواهم داشت. می‌دانیم مقابل تیم خوبی مثل لیورپول، حرف خودمان را زدیم و همچنین می‌دانیم بازی کردن در چنین مکان‌هایی همیشه دشوار است. فقط بد شانسی آوردیم اما از آن می‌گذریم. این اتفاق تاثیری روی نمایش‌های من در آینده نخواهد گذاشت. باید از آن بگذرم. این اتفاقات هر از گاهی رخ می‌دهند و مهم نحوه جبران آن و داشتن قدرت ذهنی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برابر شاگردان شان دایش یک چالش سخت دیگر برای لیورپول است. آنها که در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون هستند، با گل برنتویت عقب افتاده‌اند.

در دقیقه ۶ بازی روی برخورد کالورت لوین با آلیسون بکر داور به سود اورتون پنالتی اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، مشخص شد که مهاجم اورتون در موقعیت آفساید به توپ رسیده و بدین ترتیب پنالتی رد شد.

در ادامه بازیکنان اورتون باز هم حملاتی داشتند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۲۷ موفق شدند دروازه آلیسون را باز کنند. روی حمله ناموفقی از اورتون، رابرتسون صاحب توپ شد اما دفع توپ او به کورتیس جونز خورد و برگشت. در ادامه الکسیس مک‌آلیستر هم در مقابل دروازه نتوانست توپ را دفع کند و این بار توپ به برنتویت رسید. ضربه او ابتدا با سیو ناقص آلیسون بکر مواجه شد اما توپ آرام آرام به سمت دروازه رفت و سپس از خط گذشت تا تبدیل به گل اول اورتون شود.

در ادامه لیورپول شروع به حمله کرد اما تاکنون در جبران گل برنتویت ناکام بوده است.

برنتویت به اولین بازیکن اورتون پس از دمارای گری در سال ۲۰۲۱ تبدیل شد که موفق می‌شود مقابل لیورپول گلزنی کند. آنها ۴۳۸ دقیقه در گلزنی به لیورپول ناکام مانده بودند.

در صورتی که لیورپول در این دیدار در کسب سه امتیاز ناکام بماند آنها ۷۴ امتیازی می‌مانند و به نوعی باید با قهرمانی خداحافظی کنند.

دیگر خبرها

  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد