Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاعیان: به شفر بگویید همه جای من بنویسد گل!

هافبک مهاجم آبی پوشان می گوید حاضر است نیم فصل دیگر بیرون بنشیند اما استقلال موفق باشد.

به گزارش ایلنا، داریوش شجاعیان هافبک مصدوم استقلالی ها درباره آخرین وضیعت خود گفت: با صلاحدید و تصمیم کادرفنی از نیم فصل به تیم اضافه خواهم شد. از روز گذشته فوتبال درون تیمی و گروهی را آغاز کردم و می توانم در کنار دیگران حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعیان در ادامه صحبت های خود بعد از نیم فصل دور بودن از فوتبال، اضافه کرد: حاضرم نیم فصل دیگر روی سکو بنشینم ولی تیم برنده باشد. برای من تیم مهم تر از هر موضوع دیگری است و من حاضرم نیم فصل دیگر را سکو نشین باشم ولی موفقیت استقلال را ببینم. امیدوارم از بازی های بعدی استقلال 3 و 4 گل به ثمر برسانیم و هواداران خوشحال ورزشگاه را ترک کنند.

شجاعیان در بخش پایانی صحبت های خود درباره گلزنی فرشید باقری تصریح کرد: از این موضوع بسیار خوشحالم. شفر قبل از بازی روی مچ پای او نوشته بود گل و او موفق به گلزنی شد. از شفر می خواهم روی پا و همه جای بدن من نیز بنویسید گل و پاس گل تا من نیز بتوانم گل بزنم و پاس گل ارسال کنم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال تهران داریوش شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم

کارلوس آلکاراس جزئیاتی در مورد مصدومیتی که او را مجبور به کناره‌گیری از تورنمنت بارسلونا کرد، به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس آلکاراس، تنیسور اسپانیایی و قهرمان دو دوره گرنداسلم درباره دلیل کناره‌گیری‌اش از تورنمنت بارسلونا گفت: همه چیز از مونت کارلو شروع شد. در طول نخستین تمرین، درد بسیار شدیدی را در ناحیه ساعد احساس کردم. در آن لحظه فکر کردم که این مشکلی ندارد، اما نتوانستم در مسابقات حضور داشته باشم. به خانه رفتم تا ببینم آیا می‌توانم ریکاوری کنم و سپس به بهترین شکل ممکن به بارسلونا بروم.

انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا

تنیسور شماره 3 جهان افزود: صبح شنبه MRI انجام دادیم و تصاویر، پویایی مثبتی را نشان دادند اما روز یکشنبه در تمرین که شدت روی دست‌هایم را بیشتر کردم، ناراحتی بیشتر شد. گرفتن این تصمیم برای من بسیار سخت بود، زیرا مسابقات بارسلونا برای من مهم است. من می‌خواهم به مسترز مادرید برگردم، اما نمی توانم صد درصد از این موضوع مطمئن باشم. ما سعی خواهیم کرد هر کاری که ممکن است انجام دهیم.

مسابقات مسترز مادرید که آلکاراس در آن از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد، از 24 آوریل تا 5 می برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • دوئل استقلال و پرسپولیس در امارات برنده داشت!
  • دوئل استقلال پرسپولیس در امارات برنده داشت!
  • راه اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • مادر شهیدان والا مقام فرشید فر آسمانی شد
  • فابرگاس: می‌خواهم سرمربی یک باشگاه بزرگ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشم