Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@21:57:04 GMT

خط قرمز ما رفاه و آسایش مرزبانان است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۷۷۹۵

خط قرمز ما رفاه و آسایش مرزبانان است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات و اطلاعات مرزبانی استان کردستان بر لزوم تقویت روحیه تعاملی در انجام ماموریت‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: تبادل نظر، دانش و اطلاعات یکی از عناصر مهم در پیشبرد ماموریت‌های مرزبانی است.

وی گفت: امروز در مرزبانی کردستان شاهد پیشرفت قابل توجهی در ابعاد مختلف هستیم و باید تا رسیدن به نقطه مطلوب تلاش بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: من از خوشحالی همرزمانم خوشحال و از ناراحتی آنان غمگینم، رفاه و آسایش مرزبانان خط قرمز بنده و اولویت مهم مرزبانی است؛ رفاه و ارتقاء روحیه خدمتی کارکنان بر اساس اولویت‌های ابلاغی با محوریت مرزبانان فعال برجک، پاسگاه، مرکز گروهان و یگان احتیاط انجام و اجرایی شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، پیوستگی میان عملیات و اطلاعات را امری ضروری دانست و ادامه داد: اجرای عملیات‌های مرزی بدون اشراف اطلاعاتی ابتر است و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

سردار رضایی همچنین بر ارتقای آمادگی عملیاتی و رزمی مرزبانان تاکید کرد و افزود: فرماندهان و مسئولان واحدهای مرزی با تهیه سناریوهای مختلف و تمرین، نسبت به تقویت توان عملیاتی واحدها به منظور بالا بردن ضریب هوشیاری نیروها عمل کنند.

وی در ادامه  با اشاره بر ضرورت نظارت و کنترل فعالیت مرزبانان یگان‌های مرزی، مطرح کرد: صیانت کارکنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات یک امر ضروری است و فرماندهان و مسئولان باید با نظارت و راهنمایی زیر مجموعه، زمینه این امر را فراهم آورند.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان بر تعامل مرزبانان با مرزنشینان تاکید کرد و گفت: فرماندهان و مسئولان یگان‌های مرزی لازم است به طور مستمر جلسات و نشست‌هایی با ماموستاها، معتمدان و متنفذین محلی منطقه داشته باشند و قوانین مرزی را برای مرزنشینان تشریح کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد

مقامات آمریکایی درباره عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاه رفح که آن را به کنترل خود درآورد، گفتند، این رژیم در این عملیات از خط قرمزی که رئیس‌جمهور آمریکا تعیین کرده، عبور نکرده است.

به گزارش ایسنا، مقامات آمریکایی در گفت‌وگو با وبگاه خبری آکسیوس مدعی شدند، بر این عقیده هستند که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی برای کنترل بر گذرگاه رفح از خط قرمزی که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا تعیین کرده، عبور نکرده است.

این مقامات همچنین گفتند، واشنگتن در حال بررسی تعلیق محموله‌های سلاح به رژیم صهیونیستی یا محدود کردن استفاده از آن در صورت آغاز عملیات بزرگ در رفح است.

آن‌ها اعلام کردند، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگوی تلفنی در روز دوشنبه، عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در گذرگاه رفح را بررسی کردند و بایدن نسبت به این عملیات هیچ اعتراضی نکرد.

رژیم صهیونیستی، گذرگاه رفح بین غزه و مصر را تصرف کرده و انتقال کمک‌های بشردوستانه متوقف شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی