Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو اصفهانی تیم ملی شطرنج نابینایان و کم‌بینایان گفت: در حال حاضر بدون مربی و هیچ امکاناتی ورزش خود را ادامه می‌دهم و در صورت ادامه داشتن این وضعیت، مجبور به کنار گذاشتن ورزش شطرنج می‌شوم. ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مهدی رومی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره آخرین وضعیت خود پس از حضور و افتخارآفرینی در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: در رشته شطرنج در کلاس نابینایان موفق به کسب مدال برنز شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رشته برای نخستین بار در رقابت‌های پاراآسیایی و در بخش کم‌بینایان و نابینایان برگزار شد و از سطح قابل قبولی برخوردار بود.

دارنده مدال برنز تیمی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا درباره پرداخت پاداش به مدال‌آوران این دوره از رقابت‌ها گفت: امیدوارم قول‌های مسئولان مبنی بر اهدای پاداش به ورزشکاران عملی شود، چون ورزشکاری که در این سطح به رقابت‌های بین‌المللی پا می‌گذارد تمام زندگی خود را فدای ورزش می‌کند و عملی‌شدن قول‌های مسئولان کوچک‌ترین انتظار ما به شمار می‌رود.

اصفهان| امید زیادی به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو دارممدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با استاندار اصفهان دیدار کردنداصفهان| ورزشکاران مدال‌آور روی پاداش استاندار حساب باز کرده بودند

عضو تیم ملی شطرنج نابینایان و کم‌بینایان ایران ادامه داد: بیشتر ورزشکاران پاراالمپیکی در وضعیت معیشتی بسیار دشواری به سر می‌برند و امیدواریم با حمایت مسئولان اهداف و برنامه‌های خود را در ادامه عملی کنیم.

رومی‌فرد درباره برنامه‌هایی که برای آینده ورزش خود در نظر دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون در شهرستان شهرضا اصفهان سکونت دارم و در حال حاضر بدون مربی و هیچ امکاناتی ورزش خود را ادامه می‌دهم و در صورت ادامه داشتن این وضعیت مجبور به کنار گذاشتن ورزش شطرنج می‌شوم. امیدوارم به وضعیت ورزشکاران جانباز و معلول بیشتر رسیدگی شود تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای ششم اصفهان در صدوسی‌ویکمین جلسه علنی این شورا  از شماری معلمان پیشکسوت و فداکار و قهرمان سنگ‌نوردی جهان تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگوی خبری صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به مناسبت‌های دهه ابتدایی و نیمه اول اردیبهشت سال جاری، امروز در خدمت تعدادی از معلمان بودیم و به‌مناسبت روز گرامی‌داشت مقام معلم و استاد از تعدادی معلمان پیشکسوت مدارس شهر و تعدادی معلمان فداکار به صورت نمادین تجلیل شد.

وی افزود: در ادامه تقدیری از قهرمان ارزنده ملی و بین‌المللی، پسر تاریخ ساز سنگ‌نوردی جهان محمدرضا صفدریان، از همکاران خوب تلاشگر در مجموعه سازمان آتش نشانی را داشتیم، ایشان بیش از ۲۴ مدال جهانی و آسیایی در رشته یخ‌نوردی دارند که تازه‌ترین آن مدال طلا مسابقات جهانی کانادا است و البته مدال نقره جام جهانی ۲۰۲۴ را نیز به دست آورده بودند که از زحمات این ورزشکار و همکار ارزشمند تقدیر شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه ۲ لایحه در کنار نطق‌ها و تذکرات داشتیم، نخست برگزاری مجمع شرکت اتوبوسرانی اصفهان به‌منظور تغییر یکی از اعضای هیئت مدیره بود که با ارائه گزارش و توضیحات همکاران در مجمع به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در جلسه امروز لایحه مساعدت به یکی از مجموعه‌های مردم نهاد فعال در حوزه جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاع مطرح شد که لایحه مساعدت فرهنگی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

کد خبر 750779

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید