Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین طباطبایی در گفت و گویی با یک رسانه فیلیپینی گفته که تیم ملی بسکتبال در پروسه استفاده از استعدادهای جوان است.

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون بسکتبال ایران که به مانیل سفر کرده و در کنار ملی پوشان حضور دارد قبل از دیدار تیم ملی با فیلیپین از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی گفتگویی با یک رسانه فیلیپینی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این گزارش آمده که بسکتبال ایران با آمدن نسل طلایی اش به همه افتخارها رسید اما در دیدار برابر فیلیپین که امروز برگزار می شود نه مهدی کامرانی هست، نه حامد آفاق، نه صمد نیکخواه بهرامی و نه حامد حدادی.
رامین طباطبایی رئیس فدراسیون ایران درباره آنها می گوید: صمد و حدادی اسطوره های ملی هستند، به خصوص حدادی که سابقه بازی در  NBA  را دارد. در شرایط کنونی ما در یک پروسه هستیم و بازیکنان جوان و مستعد را آماده می کنیم تا جایگزین ستاره های رفته شوند. ما جوانان با استعدادی داریم که هم اکنون هم در تیم ملی هستند. بازیکنانی مثل بهنام یخچالی و محمد جمشیدی. بسکتبال در ایران بیشتر دیده شده و مردمی شده است.
او ادامه داده: فوتبال با اختلاف ورزش اول ایران است و بعد از آن بسکتبال دوم و والیبال سوم است. ما سه لیگ فعال در بسکتبال داریم.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران از حضور کشورهای اقیانوسیه در بسکتبال آسیا ابراز رضایت کرده و گفته است: استرالیا و نیوزلند بهترین تیم های این منطقه هستند که باعث رشد و پیشرفت بسکتبال آسیا خواهند شد. آنها بازیکنان زیادی دارند که در  NBA  بازی می کنند، مربیان بسیار خوبی دارند و ما خیلی چیزها از بسکتبال این دو کشور یاد می گیریم.
طباطبایی درباره دیدار با فیلیپین نیز گفته است: بازی بسیار دشواری داریم. این مسابقه برای هر دو کشور حیاتی است اما ما انتظار یک دیدار با کیفیت داریم. به نظرم اگر بتوانیم روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم برای بسکتبال ایران خوب است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رامین طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال