Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@14:00:10 GMT

بزرگترین مرغ دنیا که یک متر قد دارد!؟ (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۸۱۵۴

بزرگترین مرغ دنیا که یک متر قد دارد!؟ (+عکس)

این مرغ قدی نزدیک به 1 متر دارد و از وزن زیادی برخوردار است، این مرغ را می توان به عنوان یکی از بزرگترین مرغ های دنیا معرفی کرد.مرغی 3 فوتی ( 91 سانتی متری) به نام "مرالکی" اولین بار وقتی کلیپ عجیب و غریبش که در حال خرامیدن به سمت آغل مزرعه در کوزوو است پخش شد در جهان دیده شد .

این مرغ غول پیکر تقریبا هم قد یک بچه پنج ساله است و با پنجه های بزرگ و پرهایی که داشت و بسیاری افراد باور داشتند این تصور را در میان کاربران فضای مجازی ایجاد کردند که او در واقع یک کودک است که لباس مرغ به تن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا صاحب این مرغ نشان داده است که این هیولا مرغ 17 (نزدیک به 8 کیلو) پوندی واقعی است و در مزرعه ی او یک لانه دارد و با دو پرنده دیگر حرکت می کند.

صاحب این پرنده در مورد او می گوید:" او پرنده ای بسیار دوست داشتنی و خوشحال است. مرالکی مرغ برهمایی است که نژادی بزرگ درآمریکا از پرندگانی است که در اصل از چین وارد می شوند ؛ این نژاد اصلی گوشت و تخم مرغ در آمریکا از دهه 1850 تا حدود سال 1930 موجود و بسیار بود، اما زمانی که بسیار گران شد طرفداران خود را از دست داد.

وقتی فیلم های کوتاه مرغ عظیم الجثه ، اولین بار پخش شد، طوفان خبری را به راه انداخت. یکی از کاربران فیس بوک نوشت:" من می توانم قسم بخورم که اولین بار فکر کردم آن مردی با لباس است." یکی دیگر اضافه کرد:" پس تو می خواهی به من بگویی که این آدم نیست که لباس پوشیده باشد.

این غول هفت ساله که کینکر نام داشت در حال حاضر پس از این که داستان پخش شد در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. پیرسون، دامدار گاو، به دیلی میل استرالیا گفت:" من از یک حیوان غول پیکر برای ستاره شدن استفاده کردم.

 

منبع: نمناک

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مار جهان در هند؛ ۱۵ متر طول و ۱۰۰۰ کیلو وزن!

فسیل ۱۵ متری ماری غول‌پیکر و باستانی در یک معدن در هند کشف شد. دانشمندان ۲۷ مهره ستون فقرات این مار را پیدا کرده‌اند که برخی از آنها در شرایط بسیار خوبی باقی مانده‌اند.

آنها این مار را «Vasuki indicus» نام نهاده‌اند و باور دارند که ظاهری شبیه به پیتون‌های امروزی داشته و همانند آنها غیرسمی بوده است.

معدن زغال‌سنگی که این فسیل شگفت‌انگیز در آن کشف شد در غرب استان گجرات در هند واقع شده است.

با توجه به اندازه بسیار بزرگ مار می‌توان انتظار داشت که این شکارچی همانند پیتون و آناکوندا‌های امروزی با حمله‌ای ناگهانی طعمه را گیر می‌انداخته و با فشاری خرد کننده نفسش را می‌بریده است.

پژوهشگران تخمین می‌زنند که این مار غول‌پیکر حدود ۱۵ متر طول و بیش از هزار کیلوگرم وزن داشته است.

تا پیش از این از تایتانوبوآ که فسیلش در سال ۲۰۰۹ در معدنی در شمال کلمبیا پیدا شده به عنوان بزرگترین مار تاریخ طبیعت نام برده می‌شد که بر اساس تخمین‌ها تا بیش از ۱۳ متر طول و ۱۰۰۰ کیلوگرم وزن داشته است.

اکنون در طبعیت مار‌های پیتون آسیایی با طول بیش از ۱۰ متر هم یافت می‌شوند و در اعماق جنگل‌های آمازون نیز مار‌های عظیم‌الجثه آناکوندا زندگی می‌کنند که هر چند به طول پیتون نمی‌رسند، اما وزن بیشتری دارند.

منبع: گاردین

tags # مار سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فیلم فعال شدن پدافندها برای هدف قرار دادن ریز پرنده‌ها در اصفهان
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • بزرگترین مار جهان در هند؛ ۱۵ متر طول و ۱۰۰۰ کیلو وزن!
  • لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در اصفهان | ویدئو
  • فیلم/ لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در آسمان اصفهان
  • بزرگترین حمله پهپادی تاریخ + فیلم
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند