Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،صمدی با تأکید بر ماده ۹۱ قانون شوراها افزود: انحلال شورای اسلامی شهر صرفاً با تصویب هیأت حل اختلاف مرکز کشور امکان‌پذیر است و فقط انحلال شورای اسلامی روستاها  توسط هیأت حل اختلاف استان صورت می‌گیرد که در حال حاضر نیز درخواستی مبنی بر انحلال شورای اسلامی مشگین‌شهر از سوی فرمانداری مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشگین‌شهر تصریح کرد: در گذشته صورت‌جلسه‌ای با ۶ رأی طی نامه‌ای در سربرگ شورا وصول شده بود که به علت غیررسمی بودن آن رد شد؛ صورتجلسه ۵ نفره روز تعطیل هم فارغ از شرایط و صلاحیت فرد معرفی و عودت داده شد تا شورا حداکثر طی ۴۸ ساعت بر اساس قانون و آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار، تصمیم‌گیری لازم و نهایی برای انتخاب شهردار را صورت دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شورای اسلامی شهر شورای شهر فرماندار قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبارنامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • نتایج تحقیقات ؛ غذای پرچرب و چاقی به پیری مغز سرعت می بخشد
  • نتایج تحقیقات ؛ غذایی پرچرب و چاقی به پیری مغز سرعت می بخشد
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • طرح سئوال از شهردار رودان کلید خورد
  • روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن الکترونیکی شد