Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@11:12:56 GMT

بودجه 98 در «پيشران» بررسي مي شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۸۴۶۲

بودجه 98 در «پيشران» بررسي مي شود

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- برنامه «پيشران» که سه شنبه شبها حوالي ساعت 21 روي آنتن شبکه چهار سيما مي رود در برنامه امشب، 13 آذرماه بودجه سال 98 را بررسي مي کند.

به گزارش دوشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، بحث بودجه سالانه در آذرماه هر سال نقل محافل اقتصادي است. اين موضوع در سالهاي اخير اهميت دو چنداني يافته است، زيرا بدهي دولت به بانک مرکزي و همچنين کسري بودجه دولت به خصوص از محل هزينه هاي يارانه انرژي رو به افزايش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه «پيشران» در نظر دارد با محورهاي چون پيش بيني درآمدهاي بودجه از محل فروش نفت (با توجه به تحريم هاي نفتي و ناسازگاري رفتاري اعضاي اوپک)، پيش بيني درآمدهاي بودجه از محل ماليات (ناظر بر کسب و کارهاي کوچک و متوسط)، پيش بيني يارانه به توليدکننده (ناظر بر بهبود توليد ملي) برنامه بودجه سال 98 را بررسي کند.
«پيشران» اين هفته با اجراي مهدي مفيدي و علي اصغر قائمي نيا کارشناس مجري ميزبان محمد حسيني عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس و حسن سبحاني استاد تمام دانشگاه تهران و اقتصاد دان خواهد بود.
برنامه امشب «پيشران» در بخش گزارش داخلي به مصاحبه با صاحبنظران اقتصاد و در بخش گزارش خارجي به وضعيت بودجه هاي انقباضي کشورهاي اروپايي بعد از بحران 2008 پرداخته است.
«پيشران» عنوان برنامه اي از گروه دانش شبکه چهار سيما به تهيه کنندگي سودابه آقاجانيان است که ويژه فعالان اقتصادي، صاحبان کسب و کار، کارآفرينان کسب و کارهاي نوپا تهيه و توليد مي شود و به مباحث کسب و کار در شرايط اقتصاد فعلي بازار و حمايت از کالاي ايراني مي پردازد.
فراهنگ**9210** 1055
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت»

قسمت اول ویژه برنامه کوی محبت در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) روانه آنتن می‌شود، و تا بیست سوم ماه رمضان (۱۰ الی ۱۴ فروردین ماه) همراه مخاطبان خواهد بود. در این برنامه مهدی اعرابی میزبان شیخ اسماعیل رمضانی است که درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد. همچنین مداحی پیر غلامان اهل بیت حاج احمد چینی، حاج حسن آهن سازان، حاج مصطفی مقدم و حاج یدالله بهتاش از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه و کارشناسان مذهبی ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند، و در شب‌های قدر با طرح موضوعاتی همچون اعمال شب‌های قدر، سیره رفتاری امام علی (ع) و ... به بررسی شخصیت این امام همام می‌پردازد.

گفتنی است این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی رضا کاردان امین و  کارگردانی محمد حسام مدنی که از شب نوزدهم ماه رمضان (۱۰ فروردین) به مدت ۵ شب حوالی ساعت ۲۲ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بررسی راهکارهای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در پیرانشهر
  • پیش‌بینی زمان مرگ با هوش مصنوعی
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • بررسی ترانه‌های ماندگار در برنامه «شب های فرهنگ»
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • میزان تخصیص ارز در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است
  • سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت»
  • پیش بینی هواشناسی
  • پایش ۳۸۲ نمونه سوخت در کشور