Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال امید، از قطعی شدن دیدار تدارکاتی مقابل اردن خبر داد.

طرفداری- بهزاد آزاد در مورد برنامه‌های آماده سازی تیم ‌ فوتبال امید، ‌‌اظهار داشت:

طبق برنامه‌ای که پیش از این از سوی آقای استیلی اعلام شد و به تایید سرمربی محترم تیم آقای کرانچار رسید اردوی تیم ملی فوتبال امید جهت انجام 3 مسابقه تدارکاتی از روز 24 اذرماه با حضور 26 بازیکن در کمپ تیم های ملی فوتبال آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم روزهای 24 و 25 اذر در تهران تمرین می کنند و سپس به جزیره کیش اعزام خواهند شد. تیم ملی فوتبال امید سوریه نیز که حریف تیم امید در این مقطع خواهد بود روز 25 اذر وارد کیش می‌شود. نخستین بازی تدارکاتی روز 27 آذر برگزار خواهد شد و روز 30 آذر دومین بازی را مقابل سوریه انجام می دهیم.

به گزارش فارس، آزاد همچنین با اشاره به قطعی شدن بازی دوستانه تیم امید مقابل اردن، اظهار داشت:

با توجه به درخواست زلاتکو کرانچار جهت انجام بازی‌های تدارکاتی مفید و موثر برای تیم امید پس از تقابل با تیم  عمان و دو بازی دوستانه برابر سوریه خوشبختانه بازی با اردن در خاک این کشور هم قطعی شد. بر این اساس پس از بازگشت از اردوی کیش تیم امید روز دوم دی ماه تهران را به مقصد اردن ترک خواهد کرد و در این کشور برابر تیم امید میزبان قرار می‌گیرد. خوشبختانه مذاکرات و مکاتبات دیگری هم در این راستا انجام شده که پس از قطعی شدن برنامه بازی‌های تدارکاتی بعدی تیم امید را نیز اعلام خواهیم کرد و با حمایت های فدراسیون فوتبال شاهد انجام مسابقات تدارکاتی خوبی تا پیش از آغاز مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا خواهیم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی