Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@21:09:58 GMT

«در قلب معنویت» با اسلام‌شناس و کشیش آلمانی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۸۷۰۶

«در قلب معنویت» با اسلام‌شناس و کشیش آلمانی

به گزارش ایکنا؛ این کتاب 260 صفحه دارد و به زبان آلمانی توسط «آنزلم گرون: Anselm Grün»، کشیش آلمانی و «احمد میلاد کریمی: Ahmad Milad Karimi»، اسلام‌شناس افغانستانی مقیم آلمان نگارش شده است.

رایزنی فرهنگی ایران در آلمان با معرفی کتاب آورده است: سال‌هاست که مسلمانان و مسیحیان در کنار یکدیگر در جامعه آلمان زندگی می‌کنند اما واقعا میان این دو دین، اشتراکاتی وجود دارد؟ آیا پیروان این دو دین برای درک یکدیگر با موانعی روبرو هستند؟ آنزلم گرون، کشیش آلمانی و احمد میلاد کریمی، اسلام‌شناس افغانستانی مقیم آلمان، در کتاب «در قلب معنویت» به این سؤالات پاسخ داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتاب، درباره اصول اساسی دو دین اسلام و مسیحیت و دیدگاه‌های آنها درباره مسائل گوناگون توضیح داده‌ شده است. کتاب «در قلب معنویت» به خوانندگان کمک می‌کند تا درک بهتری نسبت به ادیان الهی مسیحیت و اسلام داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا آلمان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند

متس هوملس آمادگی خود برای ماندن در دورتموند را نشان داده است.

طرفداری | متس هوملس، مدافع آلمانی دورتموند مایل است یک سال دیگر در این تیم بماند.

به گزارش بیلد، در حالی که قرارداد فعلی متس هوملس با دورتموند در انتهای فصل به پایان می رسد و انتظار می رفت او در تابستان از فوتبال خداحافظی کند یا راهی MLS شود، مدافع آلمانی آماده است تا قرارداد خود با زنبورها را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند. احتمال این اتفاق زیاد است، صحبت هایی با سباستین کل انجام شده و هوملس در بازی های اخیر با عملکرد خود توجه زیادی را جلب کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • گنجینه‌های ارزشمند ادب فارسی به جوانان شناسانده شوند
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود