Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:با توجه به بحث مناسب سازی جامعه در شهر‌ها از آقای حناچی که شهردار تهران شده اند می‌خواهم یک روز با ویلچر در سطح شهر تردد کنند ببینند امکان رفت و آمد دارند یا خیر. ما در قدم اول باید سمتی برویم که بدون مشارکت نمایندگان معلولان تصمیمی برای جامعه آنها گرفته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان محمد شریعتمداری در مراسم روز جهانی معلولان که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد قبل از آغاز صحبت‌های خود در خواست کرد چند نفر از معلولان حاضر در مراسم به بیان معظلات خود بپردازند و در ادامه اظهار داشت:همه ما اعضای یک خانواده هستیم و امروز یک سوم از جامعه یک معلولان کودک هستند و مابقی به دلایل دیگری مثل تصادف، بیماری مزمن غیرواگیردار و کهولت سن وارد جامعه معلولان می‌شوند که این یعنی برای هرکدام از ما امکان دارد در طی حادثه‌ای دچار معلولیت شویم.

وی در ادامه گفت:مهم‌ترین موضوع این است که با اخلاص برای حل مشکلات جامعه معلولان هرچه در توان داریم خرج کنیم.

وی گفت: از شهرداران به خصوص اقای حناچی که شهردار تهران شدند درخواست دارم یک روز با ویلچر از منزل بیرون بیابند و ببینتد آیا امکان تردد در شهر دارند یا خیر. به همین خاطر از مسئولان شهری درخواست می‌کنیم مناسب سازی لازم را در سطح شهر انجام بدهند. البته شنیدم که روز گذشته شهردار تهران این کار را انجام داده است.

وی تصریح کرد :شاید امکان نداشته باشد که همه معضلات را یک جا حل کنیم، اما در قدم اول باید به این نکته توجه داشته باشیم که ما در قدم اول بدون مشارکت نمایندگان معلولان برای آن‌ها تصمیمی گرفته نشود و من این وعده را می‌دهم که یک نفر از طرف جامعه معلولان به عنوان نماینده به عنوان مشاور وزیر معرفی تا از نزدیک با مشکلات این عزیزان در جریان قرار بگیرم.

در حال تکمیل/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر رفاه محمد شریعتمداری معلولان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود

 مهرداد جهان‌دیده د  با اشاره به تبریک هفته کارو کارگر به این قشر زحمت‌کش، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد.
 
 وی افزود: توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرزوبوم است.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: بدون شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌های این قشر زحمت‌کش و بی‌ادعا از جامعه و همه ارکان حاکمیت است.
 
 وی ضمن ارج‌نهادن به مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی‌دریغ این قشر شریف از تمامی کارگران متعهد و سخت‌کوش شهرستان ولایت‌مدار ایرانشهر قدردانی کرد و فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را به یکایک کارگران عزیز و خانواده‌های آنان تبریک عرض کرد.
 
وی اضافه کرد: امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری شده، شاهد صحت و سلامتی جامعه کارگری، پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی و توسعه اشتغال و تولید برای فرزندان این مرزوبوم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی