Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرودگاه اراک گفت: آموزش پروازهای نظامی فرودگاه مهرآباد به اراک انتقال داده شده است. ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، رحیم حسین‌نسب پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح خط پرواز اراک تهران اظهار داشت: تلاش 30 ماهه مسئولان ارشد استانی و سازمان همیاری‌ها سبب شد که خط پروازی جدید که واقعا می‌تواتد نعمت خوبی برای استان باشد راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به حمایت‌های انجام شده و تلاش‌های صورت گرفته که ادامه هم دارد، امیدواریم شرایط مساعد شده و پرواز پر باشد و پرواز‌های دیگری هم اضافه شود تا پرواز را همه روزهای هفته را داشته باشیم.

مدیرکل فرودگاه استان مرکزی تصریح کرد: در کنار این پرواز شرایطی پیش آمده که استان مرکزی به عنوان بیس آموزش خلبانی غرب کشور باشد، در این راستا کارهایی بزرگی انجام شده و در ایران برای نخستین بار است که کمیته فضایی کشور دو فضای آموزشی در شمال دریاچه میقان چاله‌های 34 و 24  را به منظور آموزش به استان مرکزی و فرودگاه اراک اختصاص داده است.

بخش هوایی و فرودگاهی در استان مرکزی رونق و توسعه می‌‌گیردپروازها و فعالیت فرودگاه اراک افزایش می‌یابدپروازهای فرودگاه اراک افزایش می‌یابد

حسین‌نسب ادامه داد: شرایطی ایجاد شده است که خلبان‌ها بتوانند بیس‌های خود را به آنجا انتقال دهند، علاوه‌بر پرواز‌های آموزشی موجود، شرایط آموزشی در فرودگاه اراک به‌قدری مناسب است که فرودگاه مهرآباد آموزش تمام پرواز‌های نظامی خود به غیر از جنگنده‌ها را به فرودگاه اراک انتقال داده‌اند. 

وی اضافه کرد: شرایط مناسب است و امیدواریم با همت استاندار مرکزی در این زمینه کارها سریع‌تر جلو رود و شاهد مسیرهای بعدی و پروازهای مسیر عتبات که بسیار برای راه‌اندازی آن مشتاق هستیم راه‌اندازی شود، مسیر‌های نخست فرودگاه، مسیرهای کاری مثل تهران و عسلویع است و مسیرهای مشهد و عتبات هم جز مسیرهای زیارتی و الویت دوم فرودگاه است.

انتهای پیام/ ز

R41371/P41362/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)

این عکس مربوط به فرودگاه مهرآباد تهران در سال ۱۳۳۴ است.

به نقل از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهرهایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز،آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهرهای شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این عکس مربوط به فرودگاه مهرآباد تهران در سال ۱۳۳۴ است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس
  • تهران قدیم | تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل/ عکس