Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@14:24:56 GMT

دوست دارم روزی با ایران قهرمان جهان شوم

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۹۳۹۷

دوست دارم روزی با ایران قهرمان جهان شوم

تهران – ایرنا- سرمربی ایرانی تیم ملی فوتبال ساحلی عراق گفت: اگر روزی نیاز باشد در خدمت کشورم باشم بدون کوچک ترین چشم داشتی این کار را انجام می دهم و امیدوارم روزی با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان جام جهانی شوم.

«کریم مقدم» روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به قبول هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی عراق گفت: من از کشورهای قرقیزستان، جاماییکا، مالزی پیشنهاد داشتم، اما با توجه به این که زمان کمی تا شروع مسابقات آسیایی باقی مانده است تصمیم گرفتم تیمی را انتخاب کنم که شانس رفتن به مسابقات جام جهانی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: شناخت خوبی از عراق و بازیکنان این تیم داشتم. با توجه به این که قدرت بدنی آن ها بالاست در فرصت باقی مانده تا شروع بازی های آسیایی به دنبال پیاده کردن اهداف و برنامه های تاکتیکی ام هستم تا با قدرت کامل پا به این تورنمنت مهم قاره کهن بگذاریم.
مقدم در باره این که چقدر تیم ملی فوتبال ساحلی عراق شانس راهیابی به مسابقات جام جهانی را دارد خاطرنشان ساخت: تیم های ایران و ژاپن به طور حتم دو تیمی هستند که راهی بزرگ ترین و معتبرین ترین تورنمنت فوتبال ساحلی دنیا خواهند شد و بعد از آن امارات، بحرین، عمان، تایلند و عراق برای به دست آوردن سهمیه سوم تلاش می کنند و امیدوارم با تلاش و زحمت فراوان بتوانم با تیم ملی عراق به این مهم برسم.
مقدم در پاسخ به پرسشی در مورد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آینده، گفت: اگر روزی نیاز باشد در خدمت کشورم باشم بدون کوچک ترین چشمداشتی این کار را انجام می دهم و امیدوارم روزی با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان جام جهانی شوم و یک افتخار بزرگ را برای کشورم به ارمغان آورم.
وی در پایان گفت: وقتی پایه فوتبال ساحلی را در ایران گذاشتم هیچ کس فکر نمی کرد فوتبال ساحلی به این جایگاه فعلی برسد. زمانی این رشته را در ایران قبول نداشتند و اعتقادی به آن نداشتند، کارم را شروع کردم و به عنوان رییس کمیته، مربی، بازیکن، داور فعالیت کردم تا کمک کنم و امروز وقتی موفقیت های فوتبال ساحلی ایران را می بینم خوشحالم و به آن افتخار می کنم.
مقدم که زمانی رییس فوتبال ساحلی ایران بود، اواسط ماه گذشته با مسئولان فدراسیون فوتبال عراق برای هدایت تیم فوتبال ساحلی این کشور به توافق رسید.
او در سال 2012 به مدت 2 سال سرمربیگری تیم فوتبال ساحلی لبنان را برعهده داشت و پس از آن برای چند ماه هدایت تیم ملی کویت را عهده دار شد و بعد از آن بار دیگر به لبنان بازگشت.
ورزشی**م.ت**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ساحلي تيم ملي عراق ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است

به گزارش همشهری آنلاین، نخست‌وزیر عراق محمد شیاع السودانی روز گذشته (سه‌شنبه) پس از دیدار روز دوشنبه با رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در گفت‌وگو با شبکه «سی‌ان‌ان»، هرگونه گزارش در ارتباط با حمله ایران از خاک عراق را رد کرد.

السودانی، حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در دمشق را نقض آشکار و خلاف قوانین بین‌المللی خواند و گفت همین اقدام، ایران را بر آن داشت تا پاسخ دهد.

نخست‌وزیر عراق تصریح کرد «از طریق گزارش‌های نظامی که دریافت کرده‌ایم برای ما ثابت نشد که موشک یا پهپادی از عراق پرتاب شده است».

السودانی سپس با تأکید بر لزوم حفظ امنیت عراق تصریح کرد «قطعاً، موضوع ما روشن است. ما به هیچ نهاد غیردولتی اجازه نمی‌دهیم تا از عراق برای بازگرداندن این کشور به جنگ استفاده کند. ما از رویه‌های قانونی برای حفظ امنیت عراق و دور کردن عراق از صحنه درگیری استفاده می‌کنیم».

نخست‌وزیر عراق با اشاره به این‌که فلسطینیان در مقابل چشمان جهان با نسل‌کشی مواجه هستند اما «جامعه بین‌المللی با سیستم و قوانین خود در محافظت از غیرنظامیان بی‌گناه شکست خورده است».

وی با انتقاد از انفعال جهان در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت «ما خواهان اجرای این ارزشها و اصول از سوی جامعه بین‌الملل هستیم. پس، قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و دستورالعمل‌های کنفرانس بین‌المللی درباره موضوع فلسطین کجاست؟»

السودانی تأکید کرد که جنگ غزه بر «ثبات منطقه و جهان تأثیر گذاشته است و نادیده گرفتن ریشه این مشکل، پیامدهای بیشتری را به همراه خواهد داشت و در این منطقه حساس از جهان، گستره درگیری‌ها را بیشتر می‌کند».

کد خبر 845285 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و عراق

دیگر خبرها

  • تیموری: برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگیم
  • دانلود نماهنگ مداحی هوای کربلاتو دوس دارم جواد مقدم + متن
  • روز معمار ۱۴۰۳ چه روزی است + تاریخ در ایران، زندگینامه شیخ بهایی و فلسفه
  • روزی که آمریکا علیه جهان ایستاد
  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است