Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@21:43:47 GMT

جزئیات برگزاری مسابقات بین‌المللی ربوکاپ

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۹۵۹۲

جزئیات برگزاری مسابقات بین‌المللی ربوکاپ

 

دکتر مرتضی موسی‌خانی با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد قزوین و همکاری واحد برون‌مرزی امارات متحده عربی، واحد بین‌المللی کیش و سازمان مناطق آزاد کیش از ۱۴ تا ۱۸ آذرماه جاری برگزار می‌شود.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران ادامه داد: این مسابقات در ۲۲ لیگ شامل لیگ‌های امدادگر، انسان‌نما در سایزهای کودک، نوجوان و بزرگسال، ربات‌های فوتبالیست، ربات‌های استاندارد پلت فرم، ربات‌های خانگی، ربات‌های صنعتی، شبیه‌ساز امداد و نجات، شبیه‌ساز دوبعدی و سه‌بعدی، ربات‌های مجازی، نمایش دانش‌آموزی و بزرگسالان، نمایش‌های بزرگسالان و دانش‌آموزی با حضور دو هزار و ۵۰۰ شرکت کننده در قالب ۲۲۰ تیم از ۱۴ کشور آسیایی و اقیانوسیه در محل نمایشگاه بین‌المللی کیش و واحد امارات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم‌های برگزیده از بین ۸۰۰ تیم رباتیک از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، روسیه، استرالیا، ژاپن، چین، کره جنوبی، سنگاپور، مالزی، اندونزی، تایلند، ترکیه، افغانستان و امارات برای حضور در این دوره از مسابقات انتخاب شده‌اند.

موسی‌خانی با بیان اینکه این مسابقات در دو رده دانش‌آموزی و بزرگسالان برگزار می‌شود، گفت: مسابقات دانش‌آموزی از ۱۴ تا ۱۸ آذر و افتتاحیه رسمی و مسابقات بزرگسالان از ۱۶ آذر و همزمان با روز دانشجو آغاز شده و تا ۱۸ آذر ادامه خواهد شد. بازدید از مسابقات نیز برای عموم آزاد خواهد بود.

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران افزود: برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی یکی از برنامه‌های جانبی دومین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه است که با حضور اساتید و صاحب‌نظران حوزه هوش مصنوعی و با سخنرانی پروفسور ایشی از متخصصان این حوزه و ارائه ۱۴ مقاله برجسته هوش رباتیک روز دوشنبه، ۱۹ آذر برگزار خواهد شد.

دکتر موسی‌خانی در پایان گفت: برپایی «قلعه خلاقیت» با محوریت رباتیک، کار جدیدی است که در این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز از استان هرمزگان و جزیره کیش برگزار می‌شود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند