Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح‌الله شاه‌نظری مدیر مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه هفتم تا دهم آذرماه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سازمان بسیج مستضعفین در تهران برگزار شد، اظهار کرد: تیم نرم‌افزار استان اصفهان (بهنام رضایی، سید رسول قوامی و رضا شعبانی) در این مسابقات حائز رتبه سوم در بین 32 تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: «نبرد تدمر» یک بازی استراتژیک با موضوع جنگ با داعش و جلوگیری از محاصره این گروهک تروریستی بر شهر تدمر سوریه است که به‌صورت زیبا با جلوه‌های بصری خاصی طراحی شد.

وی با اشاره به اینکه این بازی مورد تشویق داوران این مسابقات قرار گرفت، افزود: بازی «نبرد تدمر» تحت عنوان یک داستان با سناریویی خاص طراحی‌شده، طراحی این بازی برای داوران جالب بود.

سرپرست تیم اصفهان در مسابقات ادامه داد: از هوش مصنوعی در این بازی بهره برده شده و قرار است بازی «نبرد تدمر» با مشخص‌شده منابع مالی، تکمیل شود و به‌صورت گسترده در فضای مجازی این بازی و سایت‌های اینترنتی منتشر شود.

وی تصریح کرد: ویژگی منحصربه‌فرد دیگر این بازی قابلیت اجرا در سیستم رایانه‌ای (PC exe) و اندروید (apk) است که کاربرهای بیشتری را بتوانند از این بازی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م 

کسب رتبه سوم، ارمغان «نبرد تدمر» برای اصفهانی‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید فیلم شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر سناریویی که رژیم جعلی در فضای رسانه‌ای دست گرفت

پس از حمله تنبیهی که جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد، بسیاری از اکانت‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در سیاستی هماهنگ، اقدام به انجام عملیات روانی و کم ارزش نشان دادن این حمله انجام دادند که در ادامه به معرفی این تکنیک‌ها خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بامداد یکشنبه، بیست‌وششم فروردین ۱۴۰۳ جهان شاهد اتفاقی بی‌نظیر در عرصه جنگ بود؛ کشور ایران با تکیه بر توان موشکی و پهپادی خود حملات گسترده‌ای علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی انجام داد و با وعده صادق، پاسخی پشیمان‌کننده به این رژیم کودک‌کش داد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که سامانه گنبد آهنین نتوانست این حملات را دفع کند و یک شکست نظامی در کارنامه این رژیم به ثبت رسید.

پس از این حمله تنبیهی، بسیاری از اکانت‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در سیاستی هماهنگ، اقدام به انجام عملیات روانی و کم ارزش نشان دادن این حمله انجام دادند که در ادامه به معرفی این تکنیک‌ها خواهیم پرداخت.

۱- جنگ روایت‌ها

در جنگ روانی کسی برنده است که اولین روایت را داشته باشد، در همین راستا اسرائیل بلافاصله پس از شروع حمله ایران از توان دفاعی خود در مقابله با تهدیدات سخن گفت.

۲- برجسته سازی

در این تکنیک، پروپاگاندیست تلاش می‌کند موضوع فرعی را به‌جای موضوع اصلی برجسته کند تا موضوع اصلی کمرنگ شود؛ به‌طور مثال در تصویری که مشاهده می‌کنید (توییت اکانت اسرائیل به فارسی) ضعف صنعت خودروسازی مهم‌تر از صنعت دفاعی نشان داده شده است.

۳- تحریف

در تکنیک پروپاگاندیست، با تقطیع و یا در کنار هم قرار دادن دو گزاره سعی در انحراف افکار عمومی دارد؛ به‌طور مثال در تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، با توسل به حساسیت‌های مذهبی و استفاده از تصاویر مسجدالاقصی در تلاش است حمله ایران را مبارزه با مقدسات جلوه دهد.

۴- دروغ بزرگ

در این تکنیک، پروپاگاندیست یک دروغ بزرگ را به دفعات زیاد تکرار می‌کند تا این تلقی در ذهن مخاطب ایجاد شود که مگر می‌شود کسی دروغ به این بزرگی بگوید؟

۵- توسل به جهل

در این تکنیک، پروپاگادیست از جهل مخاطب نسبت به موضوع در راستای اهداف خود استفاده می‌کند؛ به طور مثال در تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، مخزن جدا شده از موشک به‌جای لاشه موشک منهدم شده عنوان گردیده است.

۶- تحقیر

در این تکنیک، پروپاگاندیست با تمسخر و تحقیر دشمن سعی در کوچک نشان دادن دستاوردهای دشمن دارد؛ به‌طور مثال در تصویری که در ادامه می‌بینید، با استفاده از کلمات «عرزشی» و «عقب افتاده» سعی در تحقیر نیروهای انقلابی دارد.

کد خبر 744727

دیگر خبرها

  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • مروری بر سناریویی که رژیم جعلی در فضای رسانه‌ای دست گرفت
  • بوشیدو به روایت هنر هشتم؛ بررسی بهترین بازی‌های سامورایی
  • داستان قهرمان‌کوزن: شاهد تولد یک افسانه هستید
  • 7 نبرد قهرمانی: رئال به هیولای ژاوی رسید
  • ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
  • رسانه‌های رژیم اشغالگر: به سمت یک واقعه اساسی می‌رویم که چهره جنگ را تغییر خواهد داد
  • نتانیاهو در پیام ضبط شده: آماده هر سناریویی هستیم
  • آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است