Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@14:39:15 GMT

تیم لالیگایی به دنبال ملی پوش خبرساز ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۹۹۰۱

ساعت24-باشگاه ایبار اسپانیا با ارسال نامه ای به باشگاه ماشین سازی خواهان به هدمت گرفتن محمدحسین کنعانی زادگان شد.

 باشگاه ایبار که در لالیگای اسپانیا حضور دارد با ارسال نامه ای به باشگاه ماشین سازی، از تمایل خود برای به خدمت گرفتن محمدحسین کنعانی زادگان گفته است.

این باشگاه اسپانیایی در دعوت نامه خود خواسته تا کنعانی زادگان در ژانویه 2019 به اسپانیا برود و بعد از حضور تستی و آزمایشی در تمرینات این تیم، در صورت قبولی قرارداد رسمی امضا کند و به این تیم بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی زادگان در این فصل از رقابت های لیگ برتر نمایش قابل قبولی را در تیم ماشین سازی داشته و حتی توانست دوباره بعد از مدتها به تیم ملی دعوت شود. با این حال برخی رسانه ها نسبت به دعوت بازیکن اسبق تیمهای پرسپولیس، ملوان، سایپا و استقلال تهران به تیم ملی خرده گرفتند.

ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه ۲۸ فروردین با انجام دو بازی در شهرهای بارسلون و دورتموند پیگیری خواهد شد که هر دو بازی با توجه به نتایج به دست آمده در بازی رفت با حساسیت بالایی برخوردار است. بر همین اساس تیم‌های دورتموند و اتلتیکومادرید در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پراک» به مصاف هم می‌روند و بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه «اسپاتیفای نیوکمپ» رو در روی هم قرار می‌گیرند.

دورتموند - اتلتیکومادرید

بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود اتلتیکو به پایان رسید تا شاگردان «دیگو سیمئونه» دست برتر را نسبت به حریف خود در دیدار برگشت داشته باشند. نماینده اسپانیا خاطره خوشی از حضور در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پراک» ندارد و در سال ۱۳۹۷ که برابر دورتمند در این ورزشگاه به میدان رفت متحمل شکست سنگین ۴ بر صفر شد. با توجه به قانون جدید لیگ قهرمانان اروپا گل زده در خانه حریف کمکی به تیم‌ها نخواهد کرد و اگر این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به پایان برسد، بازی به وقت‌های اضافه کشیده خواهد شد.

قضاوت این بازی بر عهده «اسلاوکو وینچیچ» از اسلوونی است و بازی از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.

بارسلونا - پاری سن ژرمن

تیم بارسلونا در بازی رفت و با اینکه از حریف خود دو بار عقب افتاد اما در پایان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پاری سن ژرمن عبور کند تا این تیم در بازی برگشت که میزبان است با توجه به حضور هواداران خودی دست برتر را داشته باشد. نکته مهم این بازی حضور «عثمان دمبله» وینگر سابق بارسلونا در پیراهن پاری سن ژرمن است و با توجه به اینکه در دیدار رفت هم موفق شد یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند، هواداران بارسلونا از او کینه به دل دارند و مطمئناً شب راحتی را در «اسپاتیفای نیوکمپ» نخواهد داشت.

آخرین باری که دو تیم در اسپانیا به مصاف هم رفتند به سال ۱۳۹۹ برمی گردد که آن بازی با درخشش «کیلیان امباپه» با نتیجه ۴ بر یک به سود نماینده فرانسه خاتمه یافت تا بارسلونا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را متحمل شود.

این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ و با قضاوت «ایستوان کواکس» از رومانی خواهد بود.

کد خبر 6079438

دیگر خبرها

  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • لاپورت به دنبال ترک النصر عربستان
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ