Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@09:55:11 GMT

بورس تغییر مسیر داد/ شاخص بورس 12 آذر 97

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۰۰۹۴

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و 547 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 475 میلیارد تومان در 112 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 3166 واحدی در ارتفاع 166 هزار و 304 واحد قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از آخرین خبر، بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پتروشیمی فناوران، صنایع پتروشیمی کرمانشاه و ارتباطات سیار ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 956واحد، کل (هموزن) 260 واحد، قیمت (هموزن) 183 واحد، آزاد شناور 3931 واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به‌ترتیب 2662 و 5367 واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 489 میلیون ورقه به‌ارزش 596 میلیارد تومان در 109 هزار نوبت، آیفکس 56 واحد رشد کرد و در ارتفاع 1774 واحد قرار گرفت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بورس شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد حدود ۴ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۴۳۲۱ واحد رشد، رقم ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای بوعلی، فملی، فولاد، وغدیر، وبملت، شستا و نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، کاما، فولاد، فملی، خودرو، وبملت و شپنا پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۳۹ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید و نمادهای آریا، آریان، هرمز، ارفع، فصبا، شگویا و سپیدار پر تراکنش‌های بازار بودند.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس به مدار برگشت؟
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • بورس با رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص، جهش کرد
  • افزایش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس