Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:54:35 GMT

9 هزار تن کودشیمیایی در هشترود توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۰۲۸۹

9 هزار تن کودشیمیایی در هشترود توزیع شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی هشترود، مجید احمدی در جلسه هماهنگی توزیع کود بهاره در سال زراعی 97 - 98 افزود: این میزان کود شیمیایی توسط کارگزاری های مجاز این شهرستان بین کشاورزان منطقه توزیع شده است.
وی اظهار داشت: این میزان کود شامل کود 7 هزار 500 تن کود اوره، یک هزار و 450 تن فسفاته و 50 تن پتاس است و برای سهمیه بهاره و مصرف کود سرک سال زراعی 98 - 97 4 هزار و 100 تن کود ازته توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی هشترود کاهش حاصلخیزی خاک برای اراضی کشاورزی را مشکل دانست و یادآوری کرد: برای افزایش حاصلخیزی خاک باید کودهای شیمیایی و آلی استفاده شود.
احمدی از کشاورزان خواست در مصرف کودهای شیمیایی به صورت بی رویه خودداری کرده و سعی کنند مصرف کودها بر اساس آزمون خاک و برگ با مشاوره کارشناسان کشاورزی انجام شود.
وی از باغداران نیز خواست برای راهنمایی های لازم در بخش کشاورزی و تغذیه باغات به کارشناسان پهنه مراکز خدمات جهاد کشاورزی و یا مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.
احمدی با اشاره به اینکه برای افزایش تولید محصولات کشاورزی همزمان با حفظ منابع آب و خاک باید به صورت بهینه از کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، افزود: کشاورزان با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی، کارگزاران و عاملان مجاز توزیع کود، نسبت به تهیه کودهای مورد نیاز خود اقدام کنند.
شهرستان هشترود با 57 هزار جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7486/8023/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان شرقی جهاد کشاورزی روابط عمومی کشاورزی محصولات کشاورزی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»