Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی بابیان اینکه با وجود صدور حکم رایزنی فرهنگی در سفارتخانه‌های ۵ کشور، آذربایجان شرقی را انتخاب کردم گفت: باید به سمت "ما می‌توانیم" حرکت کنیم. ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی که در تالار مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های صادقانه خدابخش در دوران تصدی استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: لیست بزرگی از گزینه‌های استانداری وجود داشت، با وجود اینکه حکم رایزنی فرهنگی در سفارتخانه‌های 5 کشور در جیبم است، به دلیل دغدغه‌های ویژه برای توسعه زادگاهم، این مسئولیت را پذیرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حدود 30 سال سابقه‌دارم که 20 سال آن را در کارهای اجرایی دانشگاه‌ها بوده است افزود: برنامه‌های خود را اعلام خواهم کرد چراکه اگر پذیرفتم بیایم، با همه تیم و توان و برنامه آمده‌ام.

بیشتر بخوانید؛

سرپرستان 4 هیئت ورزشی آذربایجان شرقی منصوب شدنداعتراض شدیداللحن نمایندگان آذربایجان شرقی به عدم حضور ‌وزیر کشور ‌در معارفه استاندارزنگ خطر حوادث رانندگی با مرگ 385 نفر در جاده‌های آذربایجان شرقی‌ به صدا درآمد

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه فرد توسعه‌گرا و تحول‌خواه هستم ابراز داشت: برای توسعه دو چیز لازم است یکی تغییر نگرش است که باید ذهن‌ها را اصلاح کنیم و دیگری این است که به سمت "ما می‌توانیم" حرکت کرده و آن را به عزم ملی تبدیل کنیم.

پورمحمدی شعار خود در مدیریت استان را «وحدت، همدلی و همکاری» دانست و تأکید کرد: این شعار همواره رمز پیروزی انقلاب ما بوده است، فرصت نداریم درها را به روی خود ببندیم و باید همگی دست به دست هم دهیم تا آذربایجان شرقی را به جایگاه واقعی و درشان خود برسانیم.

وی در پایان، رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی استان را جزو اولویت‌های خود عنوان کرد و گفت: با این رمز و شعار، مشکلات استان حل می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور

صادق ضیائیان مدیرکل  پیش‌بینی  سازمان  هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از صدور هشدار سطح نارنجی  خبر داد گفت: هشدار سطح  نارنجی برای  نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت شمال‌غرب، تداوم فعالیت سامانه قدیم در نیمه‌شرقی و در نواحی مستعد  صادر شده است.

به گفته وی این سامانه از امشب فعال و تا روز جمعه ادامه  دارد و در این مدت شاهد  بارش باران، در ارتفاعات و نواحی سردسیر برف، در نقاط گرمسیر با رعدوبرق، وزش بادشدید، برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد تگرگ، در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها همراه با مه خواهیم بود.

وی افزود: استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، جنوب آذربایجان غربی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، قزوین، شمال همدان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال سمنان، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استانهای تهران و البرز لرستان، مرکزی، اصفهان، یزد درگیر این سامانه بارشی خواهند بود.

ضیاییان اظهار کرد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب، مه، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال و محصولات کشاورزی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۷ درصدی بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی + فیلم
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • رونق بخش گردشگری، سیاست قطعی استان برای توسعه اقتصادی
  • صدور ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار کالا از گمرکات آذربایجان‌غربی