Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، «ری چون-هی»، گوینده خبر کهنه کار کره شمالی که 75 ساله است و از او با نام «بانوی صورتی» هم یاد می کنند، ممکن است مجبور شود جای خود را به چهره های جوان تر دهد.

این گوینده که همیشه در هنگام اعلام اخبار مهم کره شمالی یک لباس صورتی سنتی این کشور را بر تن دارد، در چند دهه گذشته به چهره محبوب مردم این کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همیشه اخبار مهم این کشور از جمله آزمایش های موشکی را به اطلاع مردم می رساند. اما به نظر می رسد که لحن خانم «ری» دیگر با معیارها و سبک جدید شبکه «کی سی تی وی» مطابقت ندارد.

شبکه خبری «کی سی تی وی» کره شمالی در تلاش برای مدرن سازی و همچنین ایجاد یک شبکه خرید آنلاین در حال ایجاد تغییراتی در ساختار خود است و قصد دارد خبرنگاران جوانتر و مدرن تر را در این شبکه استخدام کند. این شبکه همچنین قصد دارد استودیوی خود را هم مجهز تر کند.

ری چون-هی چنان نقش مهمی در کره شمالی دارد که هر زمان تصویر او بر صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود، ناخودآگاه تشویق بینندگان را در پی دارد و بسیاری نیز با دیدن چهره او در قاب تلویزیون در جای خود میخکوب می شوند تا ببینند این بار چه خبر مهمی را برای گفتن دارد. او بیش از 40 سال است که با حضور در تلویزیون دولتی کره شمالی و با صدای رسای خود به محکوم کردن دشمنان این کشور، اعلام خبرهای مربوط به آزمایش‌های موشکی و هسته‌ای پیونگ‌یانگ و شرح زندگی سه نسل از رهبران کره شمالی پرداخته و با صدای تأثیرگذارش به مشهورترین گوینده خبر این کشور تبدیل شده است. به ری چون-هی، لقب «صدای کره شمالی» نیز داده‌اند. جالب اینجاست که تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد چهره او در گذر زمان تغییری نکرده و حتی ذره‌ای هم پیر نشده است.


انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» دوباره روی آنتن

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه هفت از برنامه‌های باسابقه و پر مخاطب تلویزیون در حوزه نقد سینماست که ابتدا در شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از مدتی پخش آن به شبکه نمایش رسید. این برنامه را مجریان متفاوتی همچون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدحسین لطیفی و بهروز افخمی بر عهده داشتند. «هفت» این روزها با بهروز افخمی به آنتن بازگشته است، کارگردانی که در سینما و تلویزیون نام آشناست و معمولا با نظرات متفاوتش در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو موفق بوده است. 

باید دید برنامه هفت در فصل جدید تا چه اندازه می‌تواند با حضور چهره‌های سینمایی و همچنین طرح بحث‌های روز و کارآمد، جریان‌ساز و روشنگر باشد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟