Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@13:36:10 GMT

چهره متفاوت «حمید هیراد» در جدیدترین کنسرتش

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۱۲۹۲

تازه ترین کنسرت حمید هیراد یکشنبه شب یازدهم آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. در این کنسرت حمید هیراد به اجرای منتخبی از آثارش پرداخت. این در حالی است که وی در تازه ترین اجرای زنده خود با چهره ای متفاوت تر از قبل روی صحنه حاضر شده بود.

«انفرادی» اولین قطعه ای بود که این خواننده پاپ برای طرفدارانش در سالن اجرا کرد و گفت: خواندن این قطعه حالم را تغییر می‌دهد و هر بار که می‌خوانمش، دگرگون می‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حین خواندن یکی دیگر از قطعه‌های عاشقانه از تماشاگران خواست که به جای فیلمبرداری از او و صحنه، هر تماشاگر از خودش فیلم بگیرد و حاصل آن فیلم را برای کسی که دوستش دارد، بفرستد. این در حالی است که پدر و مادر این خواننده پاپ نیز به عنوان مهمان ویژه در سالن حضور داشتند که هیراد با پایین آمدن از صحنه به آنها ادای احترام کرد.

«هل‌هله»، «عاشق»، «نیمه‌ی جان»، «شوخیه مگه»، «عاشق»، «مستم کن» و چند قطعه دیگر، بقیه آثاری بودند که هیراد در این کنسرت اجرا کرد.

هیراد برای آخرین قطعه‌ کنسرتش که توسط موسسه «آوازی نو» به مدیریت حسن اردستانی برگزار شد، چهار اثر را به حاضران در سالن میلاد پیشنهاد داد که در نهایت با انتخاب تماشاگران قطعه‌ «شوخیه مگه» پایانی برای کنسرت یکشنبه یازدهم آذر بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پدر و مادر موسیقی پاپ حمید هیراد خواننده مشهور پاپ کنسرت حمید هیراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات «تابوت» در انتظار عاملان حمله تروریستی مسکو

تروریست‌هایی که به سالن کنسرت کروکوس مسکو حمله کردند، باید تحت شرایطی بسیار سخت در حبس باشند.

به گزارش ایسنا، «الکسی ملنیکوف» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی مسکو گفت: پس از آنکه این تروریست ها گناهکار شناخته و محکوم شوند، در بدترین و سخت ترین شرایط ممکن باید زندانی باشند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی ادامه داد: شرایط خوبی منتظر آنها نیست. آنها باید برای بقیه عمر در سلولی که «تابوت» نام دارد و ابعادش ۴ در ۶ متر مربع است، حبس باشند.

این مقام مسئول روسی همچنین ادامه داد: آنها می‌توانند تنها به صورت خمیده با دست هایی که از پشت بسته است، حرکت کنند. نمی‌توانند تماسی با کسی داشته باشند و دیگر حق ملاقات با فرزندان خود را هم ندارند.

این مقام روس افزود: حبس ابد وحشتناک است، چون من افرادی را دیده ام که در حبس ابد هستند و بیشتر آنها برای مرگ سریع، التماس می کنند.

دادگاهی در روسیه ۴ نفر از شهروندان تاجیکستان به نام‌های دلیرجان میرزایف، سعیدکرم رجب‌علیزاده، فریدون شمس‌الدین و محمد صابر فیضف را متهمان حمله به سالن کنسرت کروکوس در مسکو معرفی و آنها را به «اقدام‌های تروریستی» متهم کرد. آنها تا ۲۲ مه در بازداشت موقت خواهند بود تا مقدمات محاکمه‌شان فراهم شود.

حمله روز جمعه به سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو که ۱۳۹ کشته برجای گذاشت، بدترین اقدام تروریستی دو دهه اخیر در روسیه به شمار می‌رود.

داعش مسئولیت حمله به سالن کنسرت کروکوس را بر عهده گرفته و تصاویر ویدئویی حمله به این سالن را منتشر کرده است.

پلیس روسیه اعلام کرده که ۱۱ نفر را به ظن دست ‌داشتن در حمله روز جمعه بازداشت کرده است. شبکه خبری بی.‌بی.‌سی در گزارشی اعلام کرد که ۲ نفر از متهمان این حمله کشته شده‌اند.

بنا بر این گزارش، یکی از متهمان در داخل سالن کنسرت کروکوس و دیگری هنگام بازداشت در منطقه بریانسک کشته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجازات «تابوت» در انتظار عاملان حمله تروریستی مسکو
  • ۵هزار نوبت کنسرت برای ۱۴۰۲/ شبی چند اجرای موسیقی در سراسر کشور
  • روسیه: ردپای اوکراین در حمله تروریستی مسکو کشف شد
  • در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟
  • کنسرت‌های نوروزی طلیسچی تمدید شد
  • افزایش جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۴۳ تن
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • برپایی اردوی شاگردان حمید باوفا در سالن جهانبخت توفیق