Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ امروز سعد الکعبی وزیر انرژی قطر در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد این کشور تا ژانویه سال ۲۰۱۹ یعنی کمتر از یک ماه دیگر از سازمان کشور‌های صادرکننده نفت اوپک خارج می‌شود. سعد الکعبی وزیر انرژی قطر در این خصوص اعلام کرد تصمیم برای خروج از اوپک پس از بازبینی راه‌های پررنگ شدن نقش بین‌المللی قطر و طرح ریزی استراتژی بلندمدت این کشور گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از رسانه‌ای شدن این تصمیم، نماینده ایران در اوپک که در حال حاضر برای شرکت در جلسات اوپک در وین حضور دارد،وی اظهار داشت: جای تاسف است که یک عضو قدیمی اوپک از سازمان کشور‌های صادرکننده نفت خارج می‌شود.

به گفته کاظم‌پور اردبیلی تحولات درون اوپک و خارج از اوپک، (بین اوپک و غیراوپک) به خصوص تصمیماتی که بعضا بدون اجماع اعضا در مورد موارد مختلف گرفته شد، باعث شده شده است که قطر را به این نتیجه برساند که تمرکز خود را بیشتر بر محور تولید گاز بگذارد تا موضوع نفت.

وی در خصوص تاثیر این تصمیم بر آینده اوپک گفت: به هر حال با خروج قطر از اوپک، تولید این کشور از حدود یک ماه آینده به بعد، در غیر اوپک لحاظ خواهد شد و در کل وقتی می‌خواهیم به نیاز تولید اوپک نگاه کنیم، تمام غیراوپکی‌ها را جمع می‌کنیم، پس در نتیجه قطر هم در جمع غیراوپکی‌ها قرار خواهد داشت. هرچند قطر اعلام کرده است که به تصمیمات فعلی اوپک تا ماه آینده پایبند خواهد بود. در حقیقت از ژانویه ۲۰۱۹ به بعد، عدد تولیدی قطر به سمت دیگری یعنی غیر اوپکی‌ها خواهد رفت. وی معتقد است که در حال حاضر اوپک باید مشخص کند که با توجه به عدد تولیدی نفت قطر، این سازمان چقدر می‌خواهد تولید داشته باشد؟

وی در ادامه نیز اظهار داشت، فردا جلسه‌ای با گروهی از اعضای اوپک و غیر اوپک خواهد بود که بنده نیز در آن جلسه شرکت خواهم کرد و بعد از ان مجمع جهانی انرژی را خواهیم داشت و روز دیگر کنفرانسی برگزار خواهد شد که بیژن زنگنه وزیر نفت کشورمان نیز حضور خواهند داشت و در نهایت روز جمعه هم وزرای اوپک و غیر اوپک خواهند بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اوپک نماینده ایران در اوپک وزیر انرژی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس

طرفداری| مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شدت به یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور تاخت.

انتشار ویدئویی از پیرمردی هوادار سپاهان در حاشیه دیدار این تیم مقابل پرسپولیس خبرساز شد و واکنش‌های بسیار تندی را به دنبال داشت. در ادامه این فرد از دختران هوادار پرسپولیس عذرخواهی کرد، ولی باشگاه سپاهان معتقد بود باید هویت منتشرکنندگان این ویدئو نیز مشخص شود. محمدرضا میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک استوری از رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور بار دیگر به منتشرکنندگان ویدئوی مذکور اشاره کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند
  • پس لرزه ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده مجلس /شورای نگهبان واکنش نشان داد
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • خرید دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور /با متخلفان برخورد شود
  • واردات کالا بهانه است؛ هدف اصلی خروج ارز از کشور است
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن
  • ۱۰ استان کشور از تنش آبی خارج شد
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس