Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی "بمب، یک عاشقانه" به کارگردانی "پیمان معادی" از چهارشنبه همین هفته مورخ ۱۴ آذر ماه آغاز خواهد شد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: بر اساس جلسه امروز شورای صنفی نمایش از روز چهارشنبه (۱۴ آذر ماه) فیلم سینمایی کلمبوس در پردیس سینمایی کوروش و میلیونر میامی در پردیس سینمایی زندگی، اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: فیلم سینمایی "بمب، یک عاشقانه" به کارگردانی "پیمان معادی" از چهارشنبه همین هفته مورخ ۱۴ آذر ماه آغاز خواهد شد. همچنین فیلم اسکی باز از همین چهارشنبه اکران دانش آموزی خواهد شد.

فرجی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم سینمایی "درساژ" بعد از فیلم "میلیونر میامی" به ثبت رسید. با توجه به ثابت بودن قرارداد اکران فیلم آستیگمات، فیلم سینمایی مارموز از هفته ینده چهارشنبه (بیست و یکم آذر ماه) اکران می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم کلمبوس غلامرضا فرجی فیلم بمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمساح خونی، پیشتاز فروش اکران نوروزی در خراسان رضوی

سوسن محمدزاده در گفت‌وگو با قدس خراسان درباره میزان فروش فیلم‌های اکران نوروزی سینماهای خراسان رضوی اظهار کرد: در هفته اول فروردین ماه ۶۷ هزار و ۳۶۳ نفر در دو هزار و ۱۶۷ سانس فیلم‌های اکران نوروزی را در استان تماشا کردند. 

رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه سینماهای استان در سال جدید ۴۶ میلیارد و ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشتند، یادآور شد: فیلم سینمایی تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی با فروش ۳۴ میلیارد و ۶۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در ۸۵۶ سانس، پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروزی خراسان رضوی است.

وی افزود: فیلم بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده نیز با فروش ۶ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریالی رتبه دوم فروش را کسب کرد.

محمدزاده ادامه داد: فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر با فروش دو میلیارد و ۳۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در ۲۵۸ سانس، رتبه سوم فروش اکران نوروزی را به خود اختصاص داد.

رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: فیلم آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری با فروش یک میلیارد و ۲۵۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در ۱۱۶ سانس و فیلم ایلیا جستجوی قهرمان به کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد با فروش یک میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال در ۲۱۴ سانس رتبه‌های چهارم و پنجم فروش را کسب کردند.

وی افزود: همچنین فیلم‌های نوروز به کارگردانی سهیل موفق و پرویزخان به کارگردانی علی ثقفی به ترتیب با فروش ۹۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و ۲۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمترین فروش اکران نوروزی را در خراسان رضوی داشتند.

خبرنگار: فریده خسروی

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • (ویدئو) کار سحر دولتشاهی و پیمان معادی به دعوا کشید!
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • تمساح خونی، پیشتاز فروش اکران نوروزی در خراسان رضوی
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟