Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دالاس در غياب دانچيچ با درخشش بارنز به پيروزي رسيد.
به گزارش آريا، از سري رقابت هاي بسکتبالNBA، تيم هاي دالاس موريکس و لس آنجلس کليپرز به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه 114-110 به سود دالاس به پايان رسيد. کوارتر نخست اين ديدار بسيار نزديک دنبال شد. هردو تيم نزديک به هم بازي مي کردندو در حملات موفق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشار دفاعي دو تيم در اين کوارتر جالب نبود و در پايان تيم کليپرز موفق شد اين کوارتر را به سود خود به پايان برساند. کوارتر نخست با نتيجه 34-35 به سود کليپرز به پايان رسيد. در کوارتر دوم اين ديدار فشار دفاعي مناسبي از سوي بازيکنان دالاس بر روي کليپرز اعمال شد. نتيجه اين عمل، از کار افتادن خط حمع کليپرز بود به گونه اي که اين کوارتر با نتيجه 28-23 به سود دالاس به پايان رسيد.
کوارتر سوم اين ديدار هم روند وقت دوم همچنان ادامه داشت. کليپرز در حملات خود ناموفق بود و دالاس با درخشش هريسون بارنز موفق شد اين کوارتر را هم با نتيجه 26-22 به سود خود به پايان برساند. کوارتر پاياني اين ديدار جذاب و مهيج بود. کليپرز با تغيير در روند بازي و حملات خود موفق شد تا حدودي از دفاع دالاس بگريزد و حملات خود را با موفقيت به سرانجام برساند. اما درخشش هريسون بارنز که، با غيبت دانچيچ در اين ديدار، بار حمله دالاس را به دوش مي‌کشيد سبب شد اين کوارتر با نتيجه 26-30 به سود کليپرز به پايان برسد و دالاس با چهار اختلاف امتياز موفق به پيروزي شود. هريسون بارنز با کسب 30 امتياز، 9 ريباند و 1 پاس منجر به گل ستاره ميدان بود.

در شبي که اکثر بازيکنان ليکرز ستاره بودند، اين تيم چهاردهمين پيروزي خود را به دست آورد. از سري رقابت هاي بسکتبال nba، تيم هاي لس آنجلس ليکرز و فينيکس سانز به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه 120-96 به سود ليکرز به پايان رسيد. کوارتر نخست اين ديدار را فينيکس بسيار بهتر آغاز کرد. فشار دفاعي مناسب در کنار حملات موثر از سوي بازيکنان فينيکس سبب شد تا اين تيم با نتيجه 21-31 اين کوارتر را به سود خود به پايان برساند. در کوارتر دوم تقزيبا کار يکسره شد! فشار دفاعي فوق العاده از سوي ليکرز و حملات موثر اين تيم در کنار درخشش لبران جيمز و کايل کوزما سبب شد تا اين تيم با نتيجه 40-15 اين کوارتر را به سود خود به پايان برساند. در پايان اين کوارتر اختلاف دو تيم به 15 امتياز رسيده بود.
کوارتر سوم راهم لس آنجليس ليکرز با پيروزي پشت سر گذاشت. نمايش خوب جوال مگي در کنار برندون اينگرام در اين کوارتر سبب شد تا ليکرز با نتيجه 34-28 به پيروزي برسد. نمايش تيمي ليکرز در اين ديدار فراتر از حد انتظار بود. کوارتر پاياني اين ديدار را هم ليکرز با پيروزي پشت سر گذاشت. هرچند که دو تيم در اين کوارتر در فاز هجومي عملکرد خوبي نداشتند اما اين ليکرز بود که با درخشش کوزما با نتيجه 25-22 به پيروزي رسيد. کايل کوزما با کسب 23 امتياز، 8 ريباند و 3 پاس منجر به گل امتياز آورترين بازيکن ميدان بود. لبران جيمز هم با کسب 22 امتياز، 6 ريباند و 8 پاس منجر به گل، همچون هميشه، درخشان ظاهر شد.

دو تيم سن آنتونيو اسپرز و پورتلند تريل بليزرز به مصاف هم رفتند که در پايان اين شاگردان گرگ پاپوويچ بودند که پيروز از زمين مسابقه خارج شدند. کوارتر نخست بسيار نزديک بود. درخشش ديمين ليلارد و سي جي مک کالم براي پورتلند و بازي خوب لامارکوس آلدريج براي سن آنتونيو اسپرز، اين کوارتر را بسيار جذاب و ديدني کرده بود. وقت نخست اين ديدار با نتيجه 32-33 به سود پورتلند تريل بليزرز خاتمه يافت. کوارتر دوم با برتري نسبتا خوب سن آنتونيو همراه بود. آلدريج و دروزن با همکاري يک ديگر، نتيجه 30-22 را در اين کوارتر رقم زدند.
با شروع نيمه دوم، بازي جذاب تر از قبل دنبال شد. کوارتر سوم با نتيجه 35-35 خاتمه يافت. سه پرتاب سه امتيازي متوالي از آمينو و درخشش دمار دروزن در ادامه، از نکات قابل توجه کوارتر سوم بود. درخشش باورنکردني دمار دروزن در کوارتر چهارم، کار را براي پورتلند تريل بليزرز تمام کرد. رودي گي و لامارکوس آلدريج نيز به خوبي در لحظات حساس بازي کمک حال او مي شدند. در پايان اين بازي با نتيجه 131-118 به سود سن آنتونيو اسپرز به پايان رسيد.

در چارچوب رقابت هاي بسکتبال حرفه اي آمريکا، NBA، دو تيم ممفيس گريزليز و فيلادلفيا سوني سيکسرز به مصاف هم رفتند که اين بازي با نتيجه 103 بر 95 به سود فيلادلفيا به پايان رسيد. در کوارتر اول اين ديدار فيلادلفيا بود که موفق شد با نتيجه 26 بر 25 از حريف خود پيشي بگيرد. کوارتر دوم هم فيلادلفيا با اقتدار بازي را پيروز شد و با نتيجه 28 بر 19 ممفيس را شکست داد و در مجموع 54 بر 44 پيش افتاد. کوارتر سوم هم با تساوي 24-24 به پايان رسيد و بازي در مجموع با نتيجه 78 بر 68 به سود فيلادلفيا دنبال مي شد. کوارتر چهارم اما با برتري ممفيس همراه بود. آنها 27 بر 25 پيروز شدند اما موفق به پيروزي در بازي نشدند و نتيجه را 103 بر 95 واگذار کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لس آنجلس ليکرز فينيکس پورتلند سن آنتونيو اسپرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!