Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال عراق پیش بینی کرد که این تیم نسبت به دوره قبل جام ملت‌های آسیا مشکلات بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از AFC، تیم ملی فوتبال عراق باید در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با تیم‌های ایران، ویتنام و یمن در مرحله گروهی رقابت کند. عباس عبید کاپیتان سابق تیم ملی عراق درباره پیش‌بینی خود از عملکرد این تیم در جام ملت‌های آسیا گفت: من فکر می‌کنم عراق نسبت به دوره قبل ضعیف‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره قبل بازیکن بزرگی چون یونس محمود در تیم ما بود. در این دوره سطح بازیکنان مثل دوره قبل نیست. البته من دو دیدار دوستانه عراق برابر آرژانتین و عربستان را دیدم. شکست برابر آرژانتین که طبیعی بود ولی عملکرد خوبی از تیم برابر عربستان دیدم.

رقابت‌های لیگ عراق اکنون تعطیل شده و تیم ملی عراق قرار است اردویی ۲۰ روزه در قطر داشته باشد تا خودش را برای جام ملت‌های آسیا آماده کند.

عبید در پایان گفت: من فکر می‌کنم باید از این زمان باقی مانده که تقریبا یک ماه است قبل از جام ملت‌های آسیا استفاده کنیم و تیم به شرایط خوبی برسد. در گروه ما ایران و ویتنام تیم‌های قدر و خوبی هستند. من پیش‌بینی می‌کنم عراق بتواند به یک چهارم نهایی برسد ولی بعید می‌دانم، تیم بتواند به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها صعود کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۳۵ درصد سدهای کشور خالی است + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین میزان ورودی مخازن کل کشور از ابتدای سال آبی (ابتدای مهرماه) تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه معادل ۲۸.۶۹ میلیارد متر مکعب بوده که در قیاس با سال گذشته که عددی معادل ۳۰.۳۲ میلیارد مترمکعب بود، ۵ درصد کاهش داشته است؛ همچنین میزان کل خروجی سدهای کشور نیز با عدد ۱۷.۹۸ میلیارد متر مکعب نسبت به سال قبل سه درصد افزایش داشته است.

حجم آب موجود مخازن اکنون ۳۲.۳۹ میلیارد متر مکعب ثبت شده که این عدد نسبت به سال قبل که عددی معادل ۳۱.۹۷ میلیارد متر مکعب بوده یک درصد افزایش داشته است. همچنین حجم پرشدگی سدهای کشور نیز تا این تاریخ ۶۵ درصد است.

وضعیت برخی از سدهای مهم کشور بیانگر این است که در ۱۲ سد درصد پرشدگی ۱۰۰ درصد است، به‌طوری‌ که سد ارس آذربایجان شرقی، سد شهید قنبری استان آذربایجان غربی، سد جگین استان هرمزگان، سد کوثر کهگیلویه و بویراحمد، سد رودبار استان لرستان، سد ایلام و سد قشلاق و آزاد استان کردستان و سدهای پیشین، ریزدان، خیرآباد، ماشکیدعلیا ۱۰۰ درصد پر هستند.

همچنین ارتفاع کل ریزش‌های جوی کشور معادل ۲۱۹.۲ میلیمتر است. این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (۲۲۱.۳میلیمتر) ۱ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۸۸.۱میلیمتر) ۱۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کد خبر 850243 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم باران سد

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • سهم افزایش قیمت ارز در نرخ تورم چقدر است؟ / دلایل اصلی رشد تورم در اقتصاد ایران چیست؟
  • تنها ۳۵ درصد سدهای کشور خالی است + جزئیات
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • مرگ و زندگی ما به دست میدان مغناطیسی زمین است!