Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد از آغاز مراجعه متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس برای تحویل واحدهای فاقد متقاضی شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت:قرار است هزار واحد مسکونی شهر جدید هشتگرد به متقاضیان مسکن مهر پردیس تحویل داده شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،  مهدی هدایت با بیان اینکه علیرغم مدت کم حضور وزیر راه و شهرسازی و ابقاء قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر به مدت دو سال نوید حمایت‌های دولت برای تکمیل هر چه سریع‌تر واحدهای مسکن مهر می‌دهد،‌گفت:  اولویت اول ما تکمیل واحدهای مسکن مهر است چرا که 95 درصد پروژه مسکن مهر هشتگرد فعال هستند و روزانه در این شهر نصب انشعابات و تحویل واحدها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین امیدواریم تا اواسط سال آینده پروژه‌های مسکن مهر که متقاضی مؤثر دارند تحویل داده شود.

هدایت با تاکید بر اینکه پروژه مسکن مهر هشتگرد سال آینده به اتمام خواهد رسید،‌اظهار داشت: از روز گذشته مراجعات متقاضیان مسکن مهر پردیس که بیشتر برای پروژه مسکن مهر شهر پردیس ثبت نام کرده بودندو اتفاقا 35 میلیون تومان نیز آورده واریز کرده بودند با مراجعه به شرکت عمران هشتگرد اقدامات لازم برای تحویل واحدهایی که در شهر هشتگرد ساخته شده بود و فاقد متقاضی بود به این متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت هزار واحد مسکونی مهر در این شهر برای تحویل به متقاضیان مسکن مهر پردیس وجود دارد، گفت: قطعا با افتتاح قطار هشتگرد- گلشهر وضعیت خوبی برای این شهر ترسیم می‌شود، بنابراین متقاضیان مسکن مهر پردیس به این نکته توجه داشته باشند که شهر جدید هشتگرد شهری بسیار زیبا و از لحاظ امکانات عالی است. پس نگرانی از بابت تحویل واحدهای مسکن مهر هشتگرد نداشته باشید.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که پرسید که چه تعداد واحد مسکن مهر هشتگرد هنوز تحویل داده نشده و آیا احتمال اینکه افزایش قیمت به متقاضیان تحمیل شود، گفت: 49 هزار واحد مسکن مهر در شهر هشتگرد برنامه‌ریزی شده بود که 27 هزار واحد آن افتتاح شده است و 8 هزار واحد مسکونی متقاضی مؤثر دارد. حال با توجه به این اعداد و ارقام حدود 9 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی در این شهر وجود داشت که هزار واحد آن به متقاضیان مسکن مهر ثبت نام کرده در شهر پردیس تحویل داده خواهد شد و مابقی قرار است به خود مالکی تبدیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

هدایت تاکید کرد: افزایش قیمتی به ما ابلاغ نشده است، بنابراین بر اساس مصوبات قبلی کار را ادامه می‌دهیم و به نظر هم نمی‌رسد که افزایش قیمتی به متقاضیان تحمیل شود.

وی در خصوص برنامه‌ریزی ساخت مسکن با کیفیت برای تمام شهرهای جدید کشور گفت: از 50 هزار واحد مسکن مهر مقرر شده برای تمام شهرهای جدید 50 هزار مسکن باکیفیت احداث شود که از این 50 هزار واحد سهم شهرهای جدید 13 هزار واحد مسکونی است. حال تاکنون 10 هزار واحد مسکونی از این سهمیه آماده سازی اراضی شده است و برای فراهم کردن ساخت مسکن توسط بخش خصوصی اقدامات لازم صورت گرفته است.

به گفته مدیرعامل شهر جدید هشتگرد 3 هزار واحد مسکونی در این قالب قرار است به صورت مشارکتی احداث شود.

هدایت با بیان اینکه برای این 10 هزار واحد مسکونی با سه شرکت توانمند به میزان 100 میلیارد تومان عقد قرارداد شروع شده است، گفت: این سه شرکت در حال آماده سازی این 10 هزار واحد مسکونی هستند و برای آن سه هزار واحد مشارکتی در مرحله عقد قرارداد قرار داریم.

وی با اشاره به حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس برای اولین بار در شهر هشتگرد گفت: حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس و همچنین مدیرعامل آب و فاضلاب کشور مشکلات زیرساخت‌های مسکن مهر و شهر هشتگرد بررسی شد و اتفاقا تصمیمات خوبی برای زیرساخت‌های این شهر و گشایش‌های خوبی ایجاد شد.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه همایش ملی سرمایه‌گذاری در هشتگرد قرار است 29 بهمن ماه در این شهر برگزار شود، گفت:‌ تکمیل قطار شهری هشتگرد به گلشهر همانطور که قبلا اعلام شده بود و گفته بودم 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا آن را به بهره‌برداری برساند اما علیرغم گذشت ماه‌ها از این موضوع حتی یک ریال هم از منابع استانی و ملی به پروژه قطار شهری هشتگرد به گلشهر تخصیص نیافته است.

هدایت اظهار داشت: پیش‌تر اعلام شده بود که قرار است 25 میلیارد تومان اعتبار از اسناد خزانه اسلامی پرداخت شود اما علیرغم پیگیری‌ها هنوز هم این 25 میلیارد تومان پرداخت نشده است.

وی افزود: پیگیری‌ها و حمایت‌های خوبی از سوی وزارت راه و شرکت عمران شهرهای جدید صورت گرفته به طوری که موفق شدیم 200 درصد بودجه نقدی را محقق کنیم  و 40 میلیارد تومان بودجه امسال را تاکنون برای هشتگرد تا دو برابر محقق کنیم.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد افزود: از خرداد امسال تاکنون توانستیم 40میلیارد تومان پول نقد به مترو تزریق کنیم و تمام تجهیزات مترو را علیرغم عدم تخصیص اعتبارات همانطور که وعده داده بودیم انجام دهیم و امیدواریم تا پایان امسال متروی هشتگرد- گلشهر به بهره‌برداری برسد.

به گفته هدایت تا 40 روز آینده کل کار عملیاتی ایستگاه مترو تکمیل می‌شود و فنس‌های پیرامونی مترو در مراحل پایانی قرار دارد. بنابراین تزریق منابع اعتباری در کم شدن زمان بهره‌برداری مترو مؤثر خواهد بود.

وی در خصوص ساخت یک سایت 63 هکتاری با مشارکت آلمانی‌ها به نام سایت سبز که با محوریت سیوینگ یا ذخیره انرژی احداث خواهد شد، گفت: طی روزهای آینده عملیات آماده سازی این سایت 36 هکتاری انجام خواهد شد.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد در خصوص سنددار کردن پروژه‌های مسکن مهر گفت:‌ برای تمام پروژه‌های مسکن مهر متقاضی مؤثر سازوکار واگذاری فراهم شده و برای تمام پروژه‌ها نیز قیمت‌گذاری صورت گرفته است. بنابراین بخشی از پروژه را تا امروز مردم مراجعه و عرصه و اعیان را خریداری کرده است. پس بنابراین خریداران می‌توانند با خرید عرصه و اعیان اقدام به خرید مسکن مهر خود کنند.

به گفته هدایت برای ایجاد اشتغال پایدار در شهر جدید نیز و برای اینکه شهرهای جدید از شهر خوابگاهی دور شوند تفاهم نامه‌ای با دانشگاه تهران و شهرداری تهران برای ایجاد مدارس کارآفرینی امضا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ظرفیت تحویل تحویل واحدهای مسکونی متقاضیان مسکن مهر مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی نژاد فرماندار خوی در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از ۱ هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود 
وی افزود: کار‌های زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است 
فرماندار خوی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد