Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حسن بیادی درباره استیضاح دکتر ظریف وزیر امورخارجه گفت: جامعه خواستار استیضاح سه قوه است نه ظریف فلذا سوال از رئیس جمهور و امثال این استیضاح ردّ کم کنی و گول زدن مردم است، چون موفق عمل نکردند و به خاطر همین درگیری‌هاست  که، مبتلا به بی تدبیری و صعف در اداره کشور شده‌اند در نتیجه این مسئله لاینحل زندگی مردم را تحت تأثیر عملکرد منفی خود قرار داده و یأس و ناامیدی را در کشور توسعه داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استیضاح ظریف خواسته جامعه نیست درباره گروههای تندرو در این موضوع اظهار کرد: یکسری از افراد تمامیت‌خواه به صورت شخصی و نوعاً باندی کارهایی را انجام می دهند بنابراین پایداری و جمنا اصلا وجود خارجی ندارند این گروهها بصورت خوش‌بینانه با ده نفر اداره می شوند و بخاطر بعضی از رسانه‌های وابسته و یا ضعیف است که اینها را باد و جلوه‌گر می کنند والا ۲۰۰ نفر از جناحهای مختلف چپ و راست هستند که با اتکا و اتصالشان به مبادی قدرت و ثروت پشت پرده را کارگردانی می کنند و هیچ مسئولیتی را نپذیرفته و پاسخی را هم برای مردم ندارند.

این فعال سیاسی تأکید کرد: همه اینها مثل دو لبه تیغ قیچی می مانند که زندگی مردم را هدف گرفته و با هر حرکت نا میمونشان به زندگی مردم لطمه و آسیب جدی می زنند اما خودشان چه ارزش پول ملی بالا باشد یا پائین منتفع و مطنعّم می شوند. به عبارت دیگر هزینه کارها سودجویانه این افراد را مردم شریف و ستمدیده و بعضی از دیگر سیاسیون و علمای کنار زده شده و منتقدین  می دهند.

وی درباره تلاش این گروه برای موج آفرینی و سوء استفاده در عرصه سیاسی و اجتماعی خلاف خواست و اراده مردم ادامه داد: این موج ها خواسته و ناخواسته وابستگی به موج های خارجی و بعضاً سودجویان داخلی دارد. در واقع بخشی از این کارهای زشت و ضد انقلابی و ضد مردم و مخالفت و تضعیف رهبری  از بیرون هدایت می شود. مگر سئوال از رئیس جمهور و بعضی از وزرا چه خیرات و برکاتی داشت که حالا استیضاح ظریف بخواهد ثمری داشته باشد.

بیادی تأکید کرد: همانطور که برنده سئوال از رئیس جمهور، روحانی بود، شک ندارم برنده این استیضاح هم ظریف خواهد بود همه میدانند که ضعف در اداره و مدیریت مجلس بیداد میکند مگر این آقایان فشار نیاوردند که آقای شریعتمداری را از وزارت "صمت” بردارند اما همین مجلس به وزارت او در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی رأی بیشتری داد. مگر آقای آخوندی استیضاح نشد اما با آرای بیشتری دوباره به وزارتخانه برگشت. معتقدم مجلس وجود خارجی ندارد و بیش از ۵۰ درصد نمایندگان فقط براساس حفظ منافع شخصی و باندی عمل می کنند و چه به سر مردم می آید برایشان مهم نیست متاسفانه باید بگویم نتیجه کارنامه هر سه قوه در بین قاطبه مردم  مردود است و عملکردشان را براساس منافع محلی و شخصی میدانند و از حفظ منافع و اقتدار و عزت ملی خبری نیست و روز به روز اختلافات طبقاتی و فساد خانمان برانداز اداری گسترده تر و آسیبهای اجتماعی جلوه دارتر میشود و تازه در پاسخ و اعتراض مردم می گویند چشمتان کور و دنده تان نرم چرا به این و یا آن رای داده اید فلذا یک نفر نیست که با جرأت و استدلال بگوید مگر شما ماهاتیرمحمد و یا آنجلامرکل را معرفی کردید که مردم به روحانی رای دادند؟ 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف حسن بیادی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رئیس سازمان صداوسیما در پی نقش‌آفرینی رسانه ملی در انعکاس اقدام حماسی عملیات «وعده صادق» و بازخوانی ابعاد آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صداوسیما قدردانی و نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی فرزندان رشید و شجاع خود در سپاه پاسداران و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش‌ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن را تحسین‌برانگیز توصیف کرد.

 در پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی خطاب به دکتر جبلی آمده است: عملیات «وعده صادق» جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در «پیروزی حق بر باطل» و واقعه‌ای عظیم برای ظهور و تثبیت «قدرت اراده ملت ایران» و نیرو‌های مسلح کشور در عرصه بین‌المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود.

وی دستاورد‌ها و پیامد‌های تاریخی و راهبردی این عملیات را مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق‌طلبان و آزادی‌خواهان جهان دانسته و افزوده است: بی‌تردید نقش رسانه ملی در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت‌انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صداوسیما به‌ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی فرزندان رشید و شجاع خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش‌ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین‌برانگیز و در خور تقدیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در خاتمه این پیام بااشاره به مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه همکاران رسالت‌آشنای رسانه ملی در این صحنه باشکوه و قدرت‌ساز تاریخی و نیز یاری و هم‌افزایی‌های صورت‌گرفته در این راستا، دوام توفیق آحاد کارکنان صداوسیما را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟