Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهم آذرماه مهلت ثبت‌نام سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی رویدادهای ترویج کتابخوانی، به گفته  مهدی حشمتی  معاون دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهلت ثبت باشگاه‌ها در همه شهرها و روستاهای ایران، غیر از تهران، تا چهاردهم آذرماه تمام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از جام باشگاه‌ها استقبال بسیار بیش‌تر از دورهای پیش بوده است. تا کنون ۱۷۴۶ شهر و روستا از سراسر کشور در این رویداد ترویج کتابخوانی مشارکت کرده‌اند و انتظار می‌رود تا پایان مهلت ثبت‌نام قریب دوهزار شهر و روستای کشور اقدام به ثبت باشگاه کتابخوانی کنند.

او همچنین گفت: تا کنون با همکاری نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی بیش از ۱۰هزار فرد علاقه‌مند به عنوان مربی و تسهیل‌گر باشگاه‌های کتابخوانی برای تشکیل و مدیریت باشگاه‌های کتابخوانی آموزش دیده‌اند و سعی می‌کنیم در ادامه  فرایند جذب و آموزش افراد علاقه‌مند و داوطلب برای مربی‌گری باشگاه‌های کتابخوانی را گسترش دهیم.

این مقام مسئول از راه‌اندازی کارگاه‌های آموزش مربی‌ها و تسهیل‌گران باشگاه‌های کتابخوانی در بیش از ۲۵۰ سرای محله تهران خبر داد و گفت: برای تقویت و گسترش فعالیت باشگاه‌های کتابخوانی  با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، کارگاه‌های آموزشی باشگاه‌های کتابخوانی برگزار می‌شود؛ انتظار می‌رود با این اقدام شمار باشگاه‌های فعال کتابخوانی در تهران افزایش چشمگیری داشته باشد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره‌های آموزشی و کسب اطلاع بیش‌تر می‌توانند به وب‌سایت شبکه ترویج کتابخوانی ایران به نشانی  http://bookpromotion.ir/ مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی از اول مهرماه کلید خورد. همچنین از اردبیهشت‌ماه با تشکیل دبیرخانه استانی جام باشگاه‌های کتابخوانی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان باشگاه‌ها، فعالیت‌های این رویداد ترویج‌ کتاخوانی در سطح شهرها و استان‌ها آغاز شده است. همچنین با ثبت‌نام باشگاه‌ها، اعضای آن می‌توانند از تسهیلات خرید کتاب برخوردار شوند.

مراسم پایانی سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی اسفندماه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام باشگاه های کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود طبیعت به فينال در شب جادويى استيونز

به گزارش "ورزش سه"، دیدار چهارم تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسكتبال امروز در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون برگزار شد.

در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه 90 بر 83 تیم ذوب آهن را مغلوب کرد و با کسب پیروزی 3 بر 1 این سری به فینال لیگ برتر بسكتبال صعود کرد. جردن استیونز با 57 امتیاز، 8 سه امتیازی موفق و کارایی 41 بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

بدين ترتيب فينال ليگ برتر بسكتبال ميان شهردارى گرگان و طبيعت كليد خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • صعود طبیعت به فينال در شب جادويى استيونز
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • راند دوم
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت