Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:23:50 GMT

تولید گوشی آکاردئونی با ۲ نمایشگر و ۱۰ گیگابایت رم

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۲۵۰۸

تولید گوشی آکاردئونی با ۲ نمایشگر و ۱۰ گیگابایت رم

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، رونمایی از این گوشی در تاریخ ۱۱ دسامبر یعنی یک هفته دیگر صورت می گیرد. این گوشی که Nex۲ نام دارد، مجهز به حسگر اثر انگشت بوده و نمایشگرهای آن تقریبا کل نمای جلوی گوشی را در برمی گیرند.

دوربین این گوشی هم به صورت دوگانه و کشویی طراحی شده و تنها در صورت علاقه کاربر به عکس گرفتن به سمت بالا کشیده شده و برای عکاسی مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کشیدن نمایشگرهای این دو گوشی در دو جهت مخالف فضای مابین این دو نمایشگر مانند آکاردئون کش می آید. البته هنوز مشخص نیست آیا چنین سبک طراحی برای یک تلفن همراه مورد توجه و استقبال قرار می گیرد یا خیر. البته این اولین گوشی با دو نمایشگر نیست و در سال های اخیر برخی شرکت های چینی دیگر مانند اوپو نیز چنین محصولاتی تولید کرده اند.

Nex۲ از نظر سخت افزاری هم گوشی قدرتمندی است و به عنوان مثال دارای ۱۰ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. البته گفته می شود مدل های ارزان قیمت تری از این گوشی با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز تولید خواهند شد.

در یکی از ویدئوهایی که در مورد این گوشی در اینترنت منتشر شده نمایی از پشت آن با سه دوربین دیده می شود که البته هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست. در شرایطی که قیمت این گوشی مشخص نیست، پیش بینی می شود قیمت آن از ۸۵۰ یورو فراتر برود.

کد خبر 4474908

منبع: مهر

کلیدواژه: تلفن همراه چین سخت افزار گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود

اکبر یاوری رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه تا پایان اردیبهشت برآورد می شود که قیمت ها روند کاهشی به خود بگیرد.

او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری  قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود:  محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه های نوبرانه، قیمت ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • نمایشگر‌های لمسی ضد میکروبی در راه است
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد