Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:04:52 GMT

تعطیلی هفتگی یک موبایل‌فروشی در خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۲۸۴۳

تعطیلی هفتگی یک موبایل‌فروشی در خراسان‌شمالی

رئیس اتحادیه موبایل‌فروشان خراسان‌شمالی گفت: متأسفانه هر هفته یک موبایل‌فروشی در این استان تعطیل می‌شود.

«محسن فتح‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: افزایش قیمت گوشی‌های موبایل و عدم توان مردم در خرید این گوشی‌ها موجب شده تا توان مالی موبایل‌فروشان این استان نیز کاهش یابد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اجاره بهای موبایل‌فروشی‌ها زیاد است و پرداخت اجاره مغازه برای موبایل‌فروشان دشوار است و این امر نیز یکی دیگر از عللی بوده که به تعطیل شدن برخی موبایل‌فروشی‌ها منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه موبایل‌فروشان خراسان‌شمالی اظهار کرد: هم‌اکنون برخی فروشندگان موبایل، مغازه‌های خود را تعطیل کرده‌اند و به‌عنوان تعمیرات موبایل در سایر مغازه‌های موبایل‌فروشی که نسبت به فروش و تعمیر اقدام می‌کنند، مشغول بکار شده‌اند.

فتح‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا خراسان‌شمالی با کمبود گوشی موبایل نیز مواجه است؟ تصریح کرد: شمار گوشی‌های موبایل در موبایل‌فروشی‌ها اندک شده است اما تقاضای مشتریان را پاسخ می‌دهند.

وی گفت: هم‌اکنون تقاضا بیشتر برای گوشی‌هایی چون سامسونگ که قیمت آن نسبت به سایر گوشی‌ها پایین‌تر است، می‌باشد.

رئیس اتحادیه موبایل‌فروشان خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر هم‌اکنون بیشتر موبایل‌فروشی‌های این استان به‌صورت سفارشی کار می‌کنند و این امر به معنای آن است که سفارش را از سوی مشتری قبول کرده سپس نسبت به ورود آن به استان و فروش آن اقدام می‌کنند.

به گفته فتح‌زاده، خراسان‌شمالی دارای 100 باب مغازه موبایل‌فروشی است که 50 واحد فاقد پروانه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قيمت منطقه خراسان شمالی موبایل فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود