Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین همایش ملی روز علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه خوارزمی و با حضور جمعی از استادان و دانشجویان در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: پنجمین همایش ملی روز علوم اجتماعی، به یاد مرحوم  «غلامحسین صدیقی» و  نکوداشت «محمد امین قانعی راد» طی دو روز ۱۳ و ۱۴ آذر  در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این همایش که به همت گروه جامعه‌شناسی دانشگاه خوارزمی و با همکاری انجمن جامعه‌شناسی ایران و سایر انجمن‌های علوم اجتماعی ایران برگزار می شود، اعضای انجمن سیاستگذاری فرهنگی سخنرانی می کنند.

 

بر پایه این گزارش، افتتاحیه این همایش روز سه شنبه، ۱۳ آذرماه از ساعت ۸ صبح با سخنرانی «عزیزالله حبیبی»، رئیس دانشگاه خوارزمی و «سید حسین سراج زاده»، دبیر علمی، «باقر ساروخانی»، «حسین صدیقی»، «فرامرز رفیع‌پور» و «ابوالفضل مرشدی» و نکوداشت شادروان محمدامین قانعی راد برگزار می شود.

 

این همایش دوروزه از صبح روز ۱۳ و ۱۴ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به طور همزمان در دو سالن ابوریحان و سالن کنفرانس دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس بیرجند مجلس شورای اسلامی روزنامه شیراز علی لاریجانی اردبیل سیدعباس صالحی روز جهانی معلولان انقلاب اسلامی انجمن جامعه شناسی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر

سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

عصرایران به نقل از خبر نامه امیر کبیر در خبری نوشت: پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است. روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.

سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود. در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد.

رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.

دیگر خبرها

  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴