Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:54:43 GMT

رویت یک یوفو در ارتفاع پایین در آرژانتین! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۲۹۶۲

رویت یک یوفو در ارتفاع پایین در آرژانتین! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که یک راننده محلی در آرژانتین از یک یوفوی عجیب تهیه کرده خبرساز شده است. در این ویدئو در حالی که این یوفو دارای چراغ های رنگارنگ است و در ارتفاع بسیار پایین در حال حرکت است دیده می شود.

این راننده زن به همراه خانواده اش در حال رانندگی در بزرگراه شماره 9 و بازگشت به خانه اش در منطقه " لا سیناگا رزویر" بودند که این یوفو را در آسمان مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغ های رنگی این شی پرنده ناشناس توجه این زن را به خود جلب کرد و او با کمک دوربین تلفن همراه خود ویدئویی از آن تهیه کرد.

در این ویدئو که 47 ثانیه است صدای این زن شنیده می شود که با دیدن یوفو می گوید: " این یوفو دارای چرخ، پایه و یا هر چیز دیگری نیست و در آسمان معلق است."

کشور آرژانتین یکی از نقاطی در جهان است که رویت اشیاء پرنده بیشماری در آن گزارش می شود. بنا به باور بسیاری یوفوشناسان بویژه اسکات سی وارینگ، فرازمینی ها دارای پایگاه مخفی در داخل کوههای آندس در غرب مرز آرژانتین هستند. این کوه دارای ده ها آتشفشان است که فرازمینی ها با استفاده از آن وارد کوه ها می شوند. در تعدادی از ویدئوهایی که منتشر شده است ورود اشیاء پرنده ناشناس هنگام فعالیت آتشفشانی به داخل این کوه را نشان می دهد.

گفتنی است؛ با وجود انتشار ویدئوهای متعدد از رویت اشیاء پرنده ناشناس در سراسر جهان و ادعاهایی در مورد ماهیت فرازمینی ها هنوز سند قطعی دال بر فرازمینی بودن آنها وجود ندارد. بنا به باور برخی این یوفوها ماهیت زمینی دارند اما برخی دیگر نیز معتقدند بسیاری از یوفوهایی که روزانه در سراسر جهان رویت می شوند در واقع موجودات فضایی هستند که از کرات دیگر برای بازدید به زمین می آیند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

رویت یوفوی رنگارنگ در آرژانتین خبرساز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یوفو یوفو فرازمینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم

ژان میشل ژار موسیقیدان فرانسوی اولین نفر در جهان است که رسما با تاکسی پرنده پرواز می‌کند. این تاکسی پرنده می‌تواند در هر بار نزدیک به یک هزار کیلومتر (۶۲۰ مایل) پرواز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • یک فرضیه در مورد چگونگی حرکت موجودات فضایی بین سیارات
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم