Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مراغه گفت: قاتل فراری مرد ۴۰ ساله که در یکی از روستاهای این شهرستان متواری بود باتلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی درکمتر از ۴۸ ساعت کاری دستگیروتحویل دستگاه قضائی شد. ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مراغه، سرهنگ رضا اصلانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری قاتل فراری یک مردم جوان 40 ساله در این شهرستان اظهارداشت: درپی قتل مردم جوان 40 ساله در یکی از روستاهای این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستورکارکارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با دستور و هماهنگی مقام قضائی تحقیقات لازم در خصوص نحوره وقوع این قتل و شناسایی قاتل و یا قاتلان را آغاز کردند.

اصلانی فر اظهارکرد: براثر اقدامات به موقع و هوشمندانه پلیس آگاهی قاتل متواری شده ناچاربه تسلیم در برابر قانون شده و باحضور درمقر انتظامی خود را به پلیس معرفی کرد.

فرمانده انتظامی مراغه در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگیری این قاتل فراری تصریح کرد: به دنبال دستگیری این قاتل بازجویی‌های اولیه انجام و به ارتکاب این قتل اعتراف کرد.

وی ادامه داد: درحال حاضر قاتل دستگیرشده باتکمیل پرونده اولیه جهت ادامه رسیدگی به قتل تحویل دستگاه قضایی شهرستان شده است.

فرمانده انتظامی مراغه در ادامه با اشاره به جزئیات این قتل در شهرستان تصریح کرد: روز گذشته مرد جوانی در یکی از روستاهای این شهرستان براثرواردآمدن ضربات مرگ آور به وسیله چاقو به قتل رسیده بود.

اصلانی فر اظهارکرد: قاتل فراری بوده و با تلاش و رصدهای اطلاعاتی نیروی انتظامی شهرستان ماموارن موفق شدند درکمتر از 48 ساعت کاری قاتل را دستگیرکنند.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

کد خبر 6086902

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد