Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@06:10:37 GMT

دستگیری 39 سارق در شهرستان صحنه

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۳۳۷۱

دستگیری 39 سارق در شهرستان صحنه

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری 39 سارق در آبان ماه خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "بهروز فخری" اظهار داشت: این مقدار دستگیری نسبت به آبان ماه سال گذشته 200 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن میزان کشفیات سرقت Stealing نیز با تلاش همکاران پلیس Police 190 درصد رشد نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ فخری همچنین با اشاره به عملکرد هشت ماهه شهرستان صحنه گفت: در این مدت 182 نفر سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی صحنه میزان سرقت های کشف شده را نیز 191 فقره عنوان کرد.

وی در پایان اظهار داشت: کشفیات سرقت ها 109 درصد و دستگیری سارقان نیز 49 درصد رشد نشان می دهد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن مطلقه همیشه در صحنه تجاوز به زنان حضور داشت! / او در باند شیطانی چه نقشی داشت! بنزین لیتری ۵۰۰۰ تومان + جزییات واقعی ماجرای آزار و اذیت 4 دانش آموز اصفهانی در یک دبستان پسرانه / خانواده ها شوکه شدند زن تهرانی 3 روز در خانه دوست شوهرش زندانی بود!+عکس بسته حمایتی بازنشستگان بزودی واریز می شود+جزییات عروس پوتین سران عرب را به وسوسه انداخت+ فیلم زنم عصمت با یکی از دوستان صمیمی ام همخوابی شیطانی می کند سقط جنین دختر تهرانی در خانه مجردی پسر دانشجوی پزشکی / مینو زنده نماند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قاتل دختر 10 ساله نام خود را روی بدن مقتول خالکوبی کرد+ عکس عملیات نجات کوسه 1.5 متری توسط 2 مامور شجاع+ عکس قاچاق مرگبار سوخت در زاهدان/ صبح امروز 2 نفر سوختند ! برکناری مدیر مدرسه پسرانه جنجالی اصفهان / نائب رییس انجمن کودک آزار بود واکنش آشنا و پارسایی به توهین سردار نقدی به کوروش بزرگ 2 خواهر سمنانی نیت شومی برای مردان و زنان داشتند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت Stealing پلیس Police اخبار حوادث دستگیری سارق صحنه ماه شهرستان صحنه عکس زندگی دختر زن مرد قتل روزنامه در خیابان من فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی توانستند ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در بازسازی صحنه سرقت با حضور مال‌باختگان انجام شد، اظهار کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085530

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد