Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: پارک علم و فناوری این دانشگاه تا پایان دی ماه سال جاری، آماده استقرار شرکت های دانش بنیان می شود.

دکتر مسعود ناصری پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: بخشی از زیرساخت های مورد پارک علم و فناوری این دانشگاه آماده شده و درحال آماده سازی بخش دیگری هستیم که اگر شرکت های آب و برق تاخیری در واگذاری این موارد نداشته باشند، این مجموعه بزودی آماده بهره برداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مجوزهای لازم برای راه اندازی این مجموعه اخذ شده، اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی این مجموعه شاهد توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان و افزایش تولید محصولات بومی باشیم.
ناصری پور اظهار داشت: در تلاش هستیم تا پارک علم و فناوری با توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان، زمینه تامین نیازهای جامعه در حوزه بهداشت و درمان را به نحو مطلوب برآورده سازد تا مردم دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران لازمه حرکت به سمت کارآفرینی و خلق ثروث در دانشگاه ها را حمایت از محققان و شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: تمام سعی و تلاش ما حمایت های لازم از محققان، پژوهشگران و شرکت های دانش بنیان است.
وی به افزایش شرکت های دانش بینان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان این دانشگاه در سال گذشته 2 مورد بوده که تاکنون به 10 شرکت رسیده است که نشان دهنده افزایش مناسب این مجموعه ها در دانشگاه دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان داشت که تعداد دیگری از شرکت های دانش بنیان این مجموعه در شرف تاسیس هستند که در آینده شاهد افزایش این مجموعه ها در دانشگاه علوم پزشکی ایران خواهیم بود.
وی به فعالیت مرکز رشد این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در صدد توسعه فیزیکی مرکز رشد این دانشگاه هستیم تا شاهد رشد فعالیت های این مجموعه ها و شرکت های دانش بنیان باشیم.
علمی ** 1201 **1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي پارك فناوري شركت هاي دانش بنيان دانشگاه پزشكي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد