Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهیار گچی سو با گلایه شدید از مسئولین گفت: علی رغم اینکه استاندار گلستان که به صراحت به اولویت بحث گردشگری تاکید کرده و مدیرکل گردشگری اعلام حمایت کرده بود، هنوز هم منطقه گردشگری زیارتی خالدنبی(ع)از محرومیت شدید برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، صالح حمید زاده با گلایه شدید از مسئولین گفت: علی رغم اینکه استاندار گلستان که به صراحت به اولویت بحث گردشگری تاکید کرده و مدیرکل گردشگری اعلام حمایت کرده بود، هنوز هم منطقه گردشگری زیارتی خالدنبی(ع)از محرومیت شدید برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا هر بار برای پیگیری وضعیت نامناسب جاده‌ی گچی سو و خالدنبی(ع) می رویم، با حرف تکراری اعتبارات نداریم، روبرو می شویم.
وی اظهار داشت: عرض جاده منتهی به یلی بدراق به گچی سو و خالد نبی به اندازه ای است که خوروی روبرو باید از جاده منحرف شود تا ماشین دیگری عبور کند و فارغ از این مشکل، آسفالت آن طوری شده است که برای عبور از مین های موجود بر روی جاده باید گواهینامه پایه یک داشته باشیم.
دهیار گچی سو افزود: به تعبیر گردشگران این جاده قتلگاه خوروهای گردشگران است و هر خودروی که برای اولین بار به این مجموعه می آید، حاضر نیست که برای دومین بار تجربه رانندگی در این جاده را امتحان کند.
حمید زاده تاکید کرد: در این خصوص با فرماندار کلاله رایزنی هایی انجام شد و این مشکلات در حالی است که در همین سایت، خبر اعتبارات میلیاردی در اختیار نماینده شرق گلستان را مشاهده کردیم؛ جا داشت که شهرام کوسه غراوی در هزینه کرد این اعتبارات، نیم نگاهی به مردم این منطقه که تنها به عنوان گزینه رای به انها توجه می شود، می داشت.
وی با تشکر از رئیس راهداری کلاله که در حد توانایی این اداره اقدام به لکه گیری جاده می کند و از سراوانی رئیس راه و شهرسازی که برای آسفالت 6/ کیلومتر خاکی این مسیر با جذب اعتبارات استانی و اعتبارات شهرستانی اقدام کرد، گفت: زیرسازی این مسیر انجام شد و بزودی شاهد اسفالت این 6/5 کیلومتر هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا

نماینده شرق گلستان در مجلس گفت: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا دختر کلاله‌ای بکار گیری شد.

به گزارش برنا، رضا آریان‌پور، نماینده مردم کلاله، مراوا تپه، مینودشت و گالکیش در مجلس شورای اسلامی در پیامی، از تلاش برای نجات جان دختربچه مفقودشده اهل شهرستان کلاله قدردانی کرد.

آریان‌پور در این پیام افزود: اقای کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، سردار محمودی رئیس سازمان امداد و نجات، دکتر عبداللهیان و آقای غریب آبادی در عملیات جستجوی یسنا، دختر بچه مفقود شده شهرستان کلاله استان گلستان پیگیری ویژه و جدی داشتند و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بدینوسیله امتنان قلبی والدین و اهالی استان گلستان را نسبت به عملکرد خوب شما و کلیه پرسنل هلال احمر اعلام می‌کنم.

وی بیان‌کرد: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا بکار گیری شد.

گفتنی است به دنبال پیگیری آقای دکتر آریان‌پور نماینده فعلی و مهندس سید نجیب حسینی نماینده منتخب شرق استان و همچنین دستور ویژه استاندار گلستان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان به همراه محمود آبیل عضو هیات مدیره این استان به منظور پیگیری امورات مربوط به اعزام بالگرد و سایر ظرفیتهای جمعیت هلال احمر کشور برای عملیات نجات کودک کلاله‌ای به تهران عزیمت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • فصل گلدهی دشت های غربی پایتخت را از دست ندهید | تماشای ریواس های تالون تا شقایق های اخترآباد
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود