Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند تن از اعضای سمن‌های مردمی به منظور بازگشایی نرده‌های چهارراه ولیعصر برای تسهیل تردد معلولان و سایر عابران در این چهارراه تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، بعد از ظهر امروز تعدادی از اعضای سمن‌های مردمی همزمان با روز جهانی معلولان به منظور بازگشایی نرده‌های چهارراه ولیعصر برای تسهیل تردد معلولان در این چهارراه تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجمع با حضور کمپین بازچرخ، کراس رایدر، بانوان شهر، باهمستان، سفیران ترافیک، آشتی با شهر، دادشهر، دوچرخه‌سواران شرق، انجمن معلولان باور، کمپین معلولین و دیده‌بان آزار و ... به مناسبت رویداد مردمی "شهر بدون مانع" با هماهنگی برخی از اعضای شورای شهر و مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

اخیرا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در راستای تسهیل تردد معلولان، سالمندان، زنان باردار و ... خواستار بازگشایی نرده‌های چهارراه ولعیصر در مسیر عابر پیاده شده‌است، که با مخالفت رو به رو شده‌است که در این راستا بعد از ظهر امروز اعضای شورای شهر به همراه مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و برخی سمن‌های مردمی تصمیم گرفتند، این مطالبه را در قالب رویداد مردمی شهر بدون مانع در روز جهانی معلولان مطرح کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجمع بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب در تهران

(تصاویر) تجمع بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب در تهران

دیگر خبرها

  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • تصاویر تجمع زنان چادری در حمایت از طرح حجاب پلیس در تهران
  • (تصاویر) تجمع بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب در تهران
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی
  • خودروهای فرمول یک در خیابان ولیعصر تهران
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟