Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:14:15 GMT

فعالیت پلیس افتخاری اصناف تهران بزرگ آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۴۶۴۶

فعالیت پلیس افتخاری اصناف تهران بزرگ آغاز شد

تهران- ایرنا- رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: با توجه به نقش بی بدیل بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و اثر گذاری این قشر در جامعه، تصمیم به راه اندازی پلیس افتخاری اصناف گرفته شد.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در همایش آغاز به کار داوطلبان پلیس افتخاری اصناف افزود: راه اندازی پلیس افتخاری اصناف در راستای رویکرد جامعه محوری و مردم محوری نیروی انتظامی بوده و براساس این رویکرد، برقراری و حفظ امنیت، موضوعی اجتماعی و مردم پایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی دومین علت راه اندازی پلیس افتخاری اصناف را، خنثی سازی توطئه های دشمن در ایجاد تفرقه و اختلاف بین آحاد ملت دانست و یادآورشد: وحدت و اتحاد یک واجب دینی قلمداد می شود و دشمن با عملیات رسانه ای گسترده، احساس امنیت را نشانه گرفته و به دنبال بر هم زدن امنیت روانی جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی است بر این اساس بازاریان و صاحبان اصناف بهترین افسران این جنگ اقتصادی به شمار می آیند.
رحیمی تصریح کرد: خوشبختانه بازاریان همانند سال های دفاع مقدس، داوطلبانه دعوت ما را پذیرفتند و از امروز با افتخار اعلام می کنیم که پلیس افتخاری اصناف برای مقابله با توطئه های دشمن و مدیریت هرچه بهتر بازار، شروع به کار می کند.
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت دادن مردم در امنیت عمومی گفت: یکی از ساز و کارهای مردمی شدن امنیت همین قانون جذب و به کارگیری پلیس افتخاری محسوب می شود که پلیس افتخاری اصناف هم در همین راستا ایجاد شده است.
تهرام/3036//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي پليس اصناف امنيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس هر لحظه در معرض شهادت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همکاران من در سراسر کشور هر لحظه ممکن است در معرض حملات مختلف مجرمان قرار گرفته و جان خود را در راه حفاظت از جان و مال مردم از دست داده و به شهادت برسند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند برای همه ما. شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد. شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرات تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت:  انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است ماموران ما در هر لحظه در انجام ماموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر این شهید در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه