Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهلت ثبت نام در پذیرش اختصاصی (بدون آزمون) مراکز مشاوره خانواده تا ۲۳ آذرماه تمدید شد

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه، با عنایت به درخواست داوطلبان پذیرش اختصاصی (بدون آزمون) مراکز مشاوره خانواده مهلت ثبت نام تا پایان روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۹/۲۳ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مرکز امور مشاوران، وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضائیه، در اجرای ماده ۴۰ آئین نامه اجرایی قانون حمایت خانواده مصوب ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۳ و ماده ۱۰ دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده ‌نسبت به جذب اختصاصی بدون آزمون از بین قضات بازنشسته، اعضای هیأت علمی دانشگاه و مشاوران خانواده فعال در دادگستری‌ها در صورت نداشتن رابطه استخدامی که واجد شرایط مندرج در آگهی مربوطه باشند به منظور اعطای پروانه مشاوره خانواده در حوزه‌های روانشناختی، مددکاری اجتماعی، مشاوره حقوقی-مذهبی و مجوز تأسیس مرکز مشاوره خانواده به تعداد مراکز مورد نیاز که شرح آن در پیوست درج گردیده برای هر استان و با اولویت شهرستان اقدام کند.

آگهی پذیرش متقاضیان (معاف از آزمون) تأسیس و عضویت در مراکز مشاوره خانواده در نشانی http://moshavere.۲۳۰۵۵.ir منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرکز مشاوران قوه قضاییه مراکز مشاوره خانواده مددکاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۷۴۷ پرونده قضائی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است گفت: بیش از ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس استان منجر به مصالحه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: مراکز مشاوره پلیس در عرصه کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

وی افزود: با پای کار آمدن سازمان‌های حمایتی، و دخیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی می‌توان به صورت گسترده و علمی در حوزه شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ورود کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: با همت و پشتکار مشاوران و مددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ پرونده ضمن صلح و سازش از چرخه کار قضائی خارج شده است.

سلمانی با بیان اینکه ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره منجر به صلح و سازش شده است، اضافه کرد: مراکز مشاوره پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس راه‌اندازی شده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر با رویکرد فرهنگی و آموزشی مسائل و معضلات اجتماعی حل و فصل شود بار انتظامی در جامعه نیز کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: شهروندان می‌توانند با شماره گیری شماره ۰۹۶۵۸۰ ضمن ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره روان‌شناختی، خانوادگی، ازدواج، تربیتی، فردی، تحصیلی، شغلی، گزینش و استخدام، بهره‌مند شوند.

کد خبر 751140

دیگر خبرها

  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی