Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@05:05:15 GMT

ادامه دستگیری مهاجران غیر قانونی در مرز آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۴۸۰۲

ادامه دستگیری مهاجران غیر قانونی در مرز آمریکا

منتقدان تاکید دارند، دولت ترامپ در میزان خشونت این مهاجران اغراق کرده است و دستور کاری بر مبنای آن پیش می‌برد. به گفته آنها، اکثر این مهاجران از فقر و خشونت در آمریکای مرکزی فراری شدند. آن‌ها به تصاویری از کودکان پا برهنه گریان اشاره کردند که از گاز اشک‌آور گارد مرزی آمریکا فرار می‌کردند و این را اثباتی از رفتار غیر انسانی دولت ترامپ دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازداشت‌شدگان با اتهام ورود غیر قانونی مواجه هستند؛ در میان آن ۲۷ مرد و ۱۵ زن و کودک وجود دارند. در تابستان که سیاست مهاجرتی تحمل صفر ترامپ در مرز با مکزیک اجرایی می‌شد، کودکان از خانواده‌های مهاجران جدا می‌شدند، اما پس از واکنش و محکومیت جهانی، اجرای این سیاست متوقف شد. با این حال یک مقام آمریکایی گفت، مقام‌های واشنگتن روی سیستم جدیدی کار می‌کنند تا در صورت بروز اتفاق مشابهی در آینده بتوانند سوابق بهتری جمع‌آوری کنند تا در نهایت بتوانند این کودکان را به خانواده‌هایشان برسانند.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهاجران مکزیکی مهاجران هندوراس هندوراس مرز مکزیک مرز مکزیک و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • آمریکا بعد از جنگ ویتنام چنین اعتراضانی ندیده است/ ادامه اعتراضات تا توقف کشتار در غزه
  • محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر