Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@01:38:19 GMT

ماجرای سقوط زن جوان از پل سهروردی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۵۱۴۵

ماجرای سقوط زن جوان از پل سهروردی

خبرگزاری مهر: کیانوش جهانپور در ارتباط با آخرین وضعیت زن ۲۱ ساله‌ای که از پل سهروردی در اتوبان شهید حبیب‌اللهی به پایین سقوط کرده و توسط اورژانس به بیمارستان کاشانی اعزام شد، اظهار داشت:حال عمومی بیمار خوب نیست و هم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام اینکه بیمار در پایین‌ترین سطح هوشیاری قرار گرفته است، اعلام کرد: سقوط وی از پل سهروردی باعث شکستگی تمام اندام‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارزیابی اولیه در خصوص اعلام وضعیت این بیمار سخت است و فعلا در پایین ترین سطح هوشیاری قرار گرفته است.

جهانپور با اظهار اینکه دو روز گذشته گزارش سقوط زن جوان راس ساعت ۱۲ و هفت دقیقه به مرکز اورژانس اصفهان اعلام کرد، ادامه داد: پس از رسیدن ماموران اورژانس، اقدامات اولیه درمان سرپایی به ویژه ثابت کردن سر به دلیل احتمال خونریزی و ضربه به صورت و همچنین آتل بندی مچ دست چپ به دلیل شکستگی در محل حادثه انجام و این مجروح به بیمارستان کاشانی منتقل شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سقوط پل زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقرخلفی گفت: اولین حادثه ساعت ۸:۵۵ جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲؛ مبنی بر سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ رخ داد که امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه او را به محل امن انتقال دادند.

او افزود:  حادثه‌ دیگری در  ساعت ۸:۵۷ در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد که بر اثر آن یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات با کمک امدادگران به محل امن انتقال یافت.

 خلفی بیان کرد: در ساعت ۱۰:۰۳ امداد گران به راننده حادثه دیده بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به دره‌های طالقان کمک کردند و او را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

وی افزود:  ساعت ۱۲:۰۰ سقوط نوجوان ۱۶ ساله‌ای در کوه‌های عظیمیه کرج محدوده بام کرج اعلام شد که وی نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

 خلفی گفت: همچنین ساعت ۱۵:۱۰ سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان گزارش شد که برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: آخرین حادثه ساعت ۱۹:۰۰ در پی گرفتار شدن ۲ طبیعتگرد در محدوده کوه‌های روستای اغشت قله (مرد نوروز) گزارش شد که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد، مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شدند.

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی