Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:42:20 GMT

پاس با شکست نیروی زمینی به رتبه سوم لیگ 2 صعود کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۵۲۵۲

پاس با شکست نیروی زمینی به رتبه سوم لیگ 2 صعود کرد

به گزارش ایرنا در این دیدار که عصر امروز دوشنبه به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، تیم پاس با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.
گل های تیم پاس در این بازی را عرفان فتاحی در دقیقه 6 و بهزاد سلطانی در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.
تیم پاس با این پیروزی 17 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد صادق نادرپور، مهدی نصیری، یاسر گودرزی، مجید خمیسی، محمد رضا بازاج ، ابوالفضل زمردی ، بهزاد سلطانی، آرمین طلایی منش، مرتضی حسین زاده، حسین جودکی و عرفان فتاحی در ترکیب تیم پاس در این بازی برای پاس به میدان رفتند.
پاس با این پیروزی به نوار موفقیت خود در لیگ 2 کشور ادامه داد.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بازی جدول صعود لیگ پاس منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فینالیست در مادرید معلوم خواهد شد/ بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2 پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال

دیگر خبرها

  • دورتموند با هوملس پاریس را مغلوب کرد و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد
  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!